خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی خبر داد:

بازپس‌گیری اراضی ملی از سرمایه‌گذاران بدون فعالیت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۴۶

در صورتی که متقاضیان و سرمایه گذاران قصد تمدید یا آغاز فعالیت مجدد را دارند باید درخواست خود را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ارسال نمایند و مراحل قانونی آن را مجددآ طی نمایند.

ایلنا: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی با تاکید بر مصوبه استانداری از باز پس‌گیری اراضی ملی از سرمایه‌گذارانی خبرداد که تاکنون برای طرح خود فعالیت اجرایی نداشته‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، فریدون فعالی در بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنعت هتلداری گفت: بر اساس مصوبه پنجمین جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی کلیه طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، فراغتی، تفریحی و اقامتی که از این اداره کل موافقت اصولی دارند و از مدت زمان مجوزهای ایشان دو سال می‌گذرد و تاکنون اقدام عملی و عمرانی در خصوص راه‌اندازی مجموعه خود نرسانده‌اند. در صورت عدم تعیین تکلیف تا ۶۰ روز آینده، کلیه مجوز طرح‌ها از نظر اداره کل ملغی اعلام می‌شود.
وی افزود: متقاضیان و سرمایه‌گذارانی که از اراضی ملی در رابطه با طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری نیز برخوردار شده‌اند از امتیاز بهره‌برداری از اراضی مذکور محروم و اراضی به متولی سابق آن باز پس داده خواهد شد.
فعالی اظهار داشت: در صورتی که متقاضیان و سرمایه‌گذاران قصد تمدید یا آغاز فعالیت مجدد را دارند باید درخواست خود را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ارسال نمایند و مراحل قانونی آن را مجدد طی نمایند.
وی تاکید کرد: این مصوبه شامل طرح‌های عقب مانده از برنامه زمانبندی مصوب ساخت و بهره‌برداری نیز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز