خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

مسیر سرمایه گذاری در مشهد باید کوتاه باشد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۳

باید زیرساخت‌‎های سرمایه‌گذاری در مشهد را فراهم کرد تا از این طریق بتوانیم سطح خدمات‌دهی به زائران و مجاوران را افزایش دهیم.

ایلنا: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مسیر سرمایه‌گذاری در مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران که مورد توجه افراد خارج از کشور نیز هست، باید کوتاه باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد اسماعیل‌نیا افزود: مشهد به لحاظ وجود مضجع شریف امام رضا(ع) و ورود سالانه 25 میلیون زائر به این شهر با سایر مراکز گردشگری کشور متفاوت است و نیاز به زیرساخت وسیع و گسترده‌ای در بحث اقامت دارد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در افق 1404، پیش‌بینی حضور 40 میلیون زائر در مشهد می‌شود، بیان کرد: این موضوع ضرورت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ارائه خدمات به زائران رضوی را دو چندان می‌کند.

اسماعیل‌نیا با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه‌گذاری پروژه‌های زیربنایی در پایتخت معنوی ایران منجر به توسعه و پیشرفت مشهد می‌شود، تصریح کرد: باید زیرساخت‌‎های سرمایه‌گذاری در مشهد را فراهم کرد تا از این طریق بتوانیم سطح خدمات‌دهی به زائران و مجاوران را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: توسعه عمرانی مشهد با جذب سرمایه‌های خصوصی امکان‌پذیر بوده و توجیه اقتصادی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز