خبرگزاری کار ایران

با کاهش هفت ساعته زمان تعمیرات اضطراری؛

واحدهای عملیاتی پالایشگاه گاز خانگیران وارد مدار تولید شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۸

اجرای طرح های نوآورانه پایداری تولید، بازنگری واحدها و بازسازی واحدهای عملیاتی و رسیدن به حداکثر تولید در فصل زمستان از جمله دستاوردهای عملیات سه روزه توقف تولید در پالایشگاه خانگیران بوده است.

ایلنا: مسئول توقف کلی تولید شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از وارد مدار شدن واحدهای عملیاتی این شرکت با حداکثر ظرفیت تولید گاز و گوگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد: ناصر نوذری با اعلام این خبر افزود: توقف کلی تولید به درخواست و پیشنهاد بخش بالادستی پالایشگاه (شرکت نفت) و از ساعت یک بامداد روز ۲۳ مرداد ماه لغایت ساعت ۱۸ روز ۲۵ مرداد ماه جاری انجام پذیرفته است که ما هم سعی کردیم از این موقعیت در راستای رسیدن به حداکثر تولید و پایداری تولید گاز در فصل زمستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مدت زمان پیش بینی شده روند توقف کلی تولید در پالایشگاه خانگیران ۷۲ ساعت بوده است اظهارداشت: با برنامه‌های پیش بینی شده، کلیه فعالیت‌های صورت گرفته و عملیات تعمیرات در مدت زمان زمان ۶۵ ساعت انجام شده است.

نوذری با بیان اینکه در طول زمان توقف کلی تولید، یک هزار و ۵۰۰ فعالیت برنامه ریزی شده در ۲۵۰ جبهه کاری صورت گرفته است تصریح کرد: در این زمان حدود ۵۰ هزار نفر ساعت کارکرد انجام شده است.

این مقام مسئول در ادامه به دستاوردهای این عملیات اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌های نوآورانه پایداری تولید، بازنگری واحد‌ها و بازسازی واحدهای عملیاتی و رسیدن به حداکثر تولید در فصل زمستان از جمله دستاوردهای عملیات سه روزه توقف تولید در پالایشگاه خانگیران بوده است.

وی اضافه کرد: استفاده از شبکه برق سراسری به طور آزمایشی برای مواقع بحرانی و قطع برق از دستاوردهای مهم عملیات توقف تولید در پالایشگاه خانگیران به شمار می‌رود.

نوذری تاکید کرد: پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد هم اکنون با تولید روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز، در مدار تولید قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز