خبرگزاری کار ایران

افتتاح چهارمین المپیاد ورزشی بانوان محلات مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۷

با این حال هنوز تا اهداف غایی در زمینه نهادینه شدن فرهنگ ورزش عمومی در میان بانوان مشهدی فاصله زیادی وجود دارد که امید می‌رود با انجام دادن اقدامات فرهنگ‌سازانه در این زمینه بسترهای مورد نیاز گسترش ورزش در بانوان مشهدی ایجاد شود.

ایلنا: آیین افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی بانوان محلات مشهد برگزار شد.
به گزارش ایلنا از مشهد، حسین نخعی‌شریف، مدیر تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد در این مراسم با اشاره به اینکه فرهنگ ورزش در میان بانوان مشهدی در حال گسترش است، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد شرکت‌کنندگان در المپیادهای ورزشی محلات بانوان، حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.
وی اظهار کرد: زمانی که برای نخستین بار این المپیاد در سال ۸۶ برگزار شد، تعداد تیم‌های شرکت کننده کمتر از ۳۰ تیم بود که این تعداد در سال ۹۱ به ۱۲۳۹ تیم رسیده است.
وی تصریح کرد: این رشد فزاینده نشان از ترویج ورزش در میان بانوان مشهدی دارد که بیانگر موفقیت شهرداری در این زمینه است.
مدیر تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد درباره اقداماتی که شهرداری برای حمایت از ورزش بانوان انجام داده است، بیان کرد: شهرداری مشهد با حمایت‌های شورای اسلامی شهر توانسته است در طول چهار سال گذشته تعداد سالن‌های ورزشی ویژه بانوان در شهر مشهد را از یک سالن به ۲۳ سالن افزایش دهد.
نخعی‌شریف ادامه داد: با این حال هنوز تا اهداف غایی در زمینه نهادینه شدن فرهنگ ورزش عمومی در میان بانوان مشهدی فاصله زیادی وجود دارد که امید می‌رود با انجام دادن اقدامات فرهنگ‌سازانه در این زمینه بسترهای مورد نیاز گسترش ورزش در بانوان مشهدی ایجاد شود.
گفتنی است در این المپیاد ورزشی، بانوان محلات مختلف در ۱۴ رشته ورزشی مشتمل بر هفت رشته تیمی و هفت رشته انفرادی شرکت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز