خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال جاری؛

10 نمایشگاه بین‌المللی با محوریت خراسان رضوی برگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۰۸

خراسان رضوی در نمایشگاه هنگ کنگ که در حال برگزاری‌ست به عنوان نماینده جمهوری اسلامی با هدف معرفی محصولات صادراتی کشور در زمینه خشکبار و داروهای گیاهی حضور فعال داشته است.

ایلنا: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از برگزاری ۱۰ نمایشگاه بین المللی توسط شرکت‌های خراسان رضوی و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری و کارگروه توسعه صادرات استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو نمایشگاه در کشورهای هنگ کنگ و تاجیکستان برگزار شده است، گفت: استان در نمایشگاه هنگ کنگ که در حال برگزاری‌ست به عنوان نماینده جمهوری اسلامی با هدف معرفی محصولات صادراتی کشور در زمینه خشکبار و داروهای گیاهی حضور فعال داشته است.

وی ادامه داد: همچنین نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی تاجیکستان، خراسان رضوی بود که نمایندگان استان با هدف معرفی کالاهای صادراتی کشور در این نمایشگاه حضور یافتند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در زمان باقیمانده از سال جاری نیز در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و امارات نمایشگاه‌هایی در زمینه تجهیزات پزشکی، محصولات اقتصادی و مواد غذایی با محوریت استان برگزار می‌شود.

رسولیان همچنین از برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوعات مختلف اقتصادی در قزاقستان و تاجیکستان خبر داد و افزود: با توجه به برنامه دولت در راستای توسعه ۲. ۵ میلیارد دلاری صادرات استان در سال جاری، برگزاری این نمایشگاه‌ها در قالب اختصاصی، تخصصی، اعزام نمایندگانی از استان و پذیرش هیات‌های تجاری و با هدف بازاریابی کالاهای تولیدی – صادراتی کشور انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اعزام هیات‌های تجاری از استان به کشورهای هنگ کنگ، ارمنستان و افغانستان با هدف توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صادراتی و معرفی محصولات ایران به سایر کشور‌ها تصریح کرد: علاوه بر این، شش هیات تجاری از کشورهای پاکستان، هند، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان به منظور بازدید از نمایشگاه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون وارد استان شده‌اند.

رسولیان همچنین از حضور سازمان نظام مهندسی استان در نمایشگاه صنعت ساختمان عشق آباد در آینده نزدیک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز