خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیات دیجیتال نمودن ایستگاههای مخابراتی سرخس، نكا، رشت

asdasd

سرعت بالا، امنیت شاخص، پایداری قابل ملاحظه و كیفیت مطلوب ارتباط، كاهش تعداد ایستگاهها و تمركز بر فن آوری متاثر از تكنولوژی و طراحی فنی، از عمده ترین مزایای این پروژه می باشد. ا

 مشهد - ایلنا: رئیس ارتباطات و فن آوری اطلاعات منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: مراحل نصب بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی شبكه دیجیتال  خط سرخس، نكا، رشت پایان یافته و پس از اجرای برنامه زمانی نصب و تامین پیش نیازهای آن، سیستم مورد قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود اجتهادی با اشاره به وسعت عملیات اجرایی این پروژه افزود: این پروژه در راستای توسعه سیستمهای ارتباطی مدرن با دامنه وسعت  1200كیلومتر از سرخس تا رشت و با اجرای عملیات شبكه ای 38 ایستگاه مخابراتی طراحی شده است كه بخشی از تجهیزات آن در منطقه چهار عملیات و بخشی دیگر در حوزه منطقه نه عملیات انتقال گاز است.

وی ضمن برشمردن مزایای این سیستم مدرن مخابراتی افزود: سرعت بالا، امنیت شاخص، پایداری قابل ملاحظه و كیفیت مطلوب ارتباط، كاهش تعداد ایستگاهها  و تمركز بر فن آوری متاثر از تكنولوژی و طراحی فنی،  از عمده ترین مزایای این پروژه است.

اجتهادی اجرای این طرح و استمرار طراحی و نظارت متمركز ستادی / منطقه ای بر پروژه های منطبق و هدفمند  مخابراتی را، جلوه ای زیبا و متبحرانه از نوآوری و دانش محوری در پرتو نیات متوازن با خودكفایی و رشد مدبرانه عنوان نموده و توجه به مبانی فنی، ارتقاء بهبود، رعایت اصول HSE و نظام آراستگی صنعتی را نوعی از یك فعالیت منضبط در قالب فرآیند ارزش مدار ارتباطات و فن آوری اطلاعات قلمداد نمود. 

وی افزود: بهینه سازی در دایره توجه به نگهداری و تعمیرات سیستم ها نیز ارزش محسوب می شود و ساختار ارتباطات، مقید به این اصول برای حفظ ارزشهای نظام مقدس است و پیوسته آرایه های مطلوب جاذب آن را از طریق اجرای دستورالعملهای منفك و موثر برای حفظ تجهیزات دنبال می كند.

وی حفظ حریم این نگرش را نوعی از یك فعالیت مفید مستمر و موفق دانسته و تلاش كارشناسان ارتباطات و فن آوری در حوزه عملیات انتقال گاز را برگ زرینی در راستای قطع وابستگی قلمداد نموده است.

اجتهادی تصریح كرد: كارشناسان توانمند ارتباط و فن آوری اطلاعات  با اندیشه آراستگی صنعتی و نگرش جامع فنی فرامنطقه ای در حال آماده سازی تجهیزات مدرن دیگری برای پاسخگویی به ذینفعان خود هستند تا در مسیر اعتقادات مبین، جامعه سازمانی خود را برای پایداری ارتباطات و فن آوری نو با تمسك به نواندیشی علمی همراه و همچنان در مسیر عملیات پایدار انتقال سهیم باشند.

امور ارتباطات و فن آوری اطلاعات منطقه چهار، با تكیه بر این اعتقاد در تلاشی موفق توانست شرایط را برای طراحی، نصب و راه اندازی سیستم تله مدیسین، برای اولین بار در سطح شركت ملی گاز ایران آماده نماید این سیستم با حضور مدیر عامل محترم شركت ملی گاز و مدیران بهداشت و درمان حوزه صنعت نفت در سال 90 افتتاح و به بهره برداری رسید. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز