خبرگزاری کار ایران

پایتخت معنوی ایران آماده میزبانی از ماه میهمانی خداست

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۶۴

مجموعا ۳۹۰ محفل قرآنی در بوستان‌های شهر مشهد برپا می‌شود که انتظار می‌رود برگزاری این محافل قرآنی در بوستان‌ها و فضاهای باز شهری با توجه به قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در فصل تابستان همانند سال گذشته با استقبال مردم مواجه شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه «نسیم وحی» در ۱۳ بوستان شهر مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر عصارنیا، اظهار داشت: پس از افطار، به مدت ۳۰ شب جلسات قرآنی شامل روخوانی قرآن، بیان مفاهیم و احکام، مسابقات قرآنی، سخنرانی و... در بوستان‌های بزرگ شهر برگزار می‌‎شود.

وی اظهار داشت: مجموعا ۳۹۰ محفل قرآنی در بوستان‌های شهر مشهد برپا می‌شود که انتظار می‌رود برگزاری این محافل قرآنی در بوستان‌ها و فضاهای باز شهری با توجه به قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در فصل تابستان همانند سال گذشته با استقبال مردم مواجه شود.

وی گفت: برگزاری این ویژه برنامه تاکنون در بوستان‌های ملت، وحدت، کوهسنگی، یاس و بقعه مبارکه گنبد خشتی قطعی شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد همچنین از برگزاری چهارمین جشنواره محافل قرآنی در شهر مشهد خبر داده و افزود: در قالب برگزاری این جشنواره، فراخوان و ارزیابی بیش از ۳۵۰ جلسه قرآنی سطح شهر برگزار می‌شود و پس از انتخاب جلسات بر‌تر از متولیان آن‌ها در پایان ماه مبارک رمضان تقدیر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز