خبرگزاری کار ایران

پای شهردار مشهد به «ورزش خراسان رضوی» کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۱۲

متاسفانه برخی از رسانه‌ها به علت نداشتن سواد ورزشی با حاشیه‌نگاری و حاشیه‌نویسی مشکلات ابومسلم را جند برابر کردند و این موضوع به این علت بود که آن‌ها نمی‌دانستند چه می‌خواهند.

ایلنا: شهردار مشهد به منظور بررسی و تبادل نظر با کار‌شناسان در خصوص باشگاه ابومسلم در برنامه تلویزیونی این هفته ورزش خراسان رضوی حضور پیدا خواهد کرد.

مدیر گروه ورزش سیمای خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد، با بیان اینکه ابومسلم به عنوان یکی از تیم‌های با ریشه کشور همواره در کانون توجهات قرار گرفته است گفت: نگاه ما در رسانه ملی به ابومسلم یک نگاه کار‌شناسانه و بی‌طرفانه است زیرا ابومسلم به عنوان وی‌ترین و نماد ورزش این استان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

رضا شکری با اشاره به مشکلات جندین ساله مدیریتی و مالکیتی ابومسلم افزود: ورود استاندار وقت خراسان رضوی به بحث ابومسلم بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته یک و شکل گیری تیم جدید مدیریتی، واکنش برخی از مدعیان مالکیتی این تیم را به همراه داشت که این موضوع بار‌ها به عنوان سوژه رسانه‌های استان مطرح شد.

وی با تمجید از عملکرد استاندار سابق خراسان رضوی در حمایت از ابومسلم و اظهار امیدواری نسبت به انتخاب استانداری ورزش دوست در دولت آینده گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها به علت نداشتن سواد ورزشی با حاشیه نگاری و حاشیه نویسی مشکلات ابومسلم را جند برابر کردند و این موضوع به این علت بود که آن‌ها نمی‌دانستند چه می‌خواهند.

تهیه کننده برنامه ورزش خراسان رضوی ادامه داد: رسانه‌ها باید از فرصت رسانه‌ای خود، با ارائه نقد‌های بی‌طرفانه و منصفانه و توجه به اظهار نظر کار‌شناسان و مخاطبان خود در جهت کمک و تقویت ورزش استان استفاده کنند.

شکری اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه ویژه مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی و همچنین معاونت سیما، برنامه‌های ورزشی شبکه استانی با رویکردی ساختاری و بی‌طرفانه به نقد و بررسی ورزش استان می‌پردازد و با اینکه در سال گذشته تعداد نمایندگان لیگ برتری استان اندک بود اما ۸۰ درصد مسابقات آن‌ها در داخل استان به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش می‌شد.

شکری تصریح کرد: ما در برنامه ورزش خراسان رضوی که جمعه‌ها از شبکه استانی پخش می‌شود با نگاه کار‌شناسانه و منصفانه به ابومسلم به عنوان یک مطالبه عمومی از سال‌های گذشته تاکنون در برنامه‌های مختلف با حضور کار‌شناسان و مشارکت مخاطبان به بررسی وضعیت این تیم پرداختیم که خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال هواداران، علاقمندان و کار‌شناسان همراه شد.

تهیه کننده برنامه ورزش خراسان رضوی ادامه داد: هفته گذشته مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات مدیره شرکت مسلم رضوی مه‌مان این برنامه بودند که از آخرین وضعیت مالکیتی این تیم و روند اجرایی مدل جدید مالکیتی گزارشی را به بینندگان برنامه ارائه دادند.

شکری با اشاره به اینکه وضعت کنونی ابومسلم دغدغه بسیاری از هواداران این تیم می‌باشد اظهار داشت: بنا به وعده‌ای که جمعه هفته گذشته دادیم این هفته نیز مدل جدید مالکیتی این باشگاه و نحوه ضمانت اجرایی مدل جدید با حضور مهمانان برنامه به بحث و تبادل نظر خواهیم گذاشت.

وی از پژمان شهردار مشهد به عنوان یکی از مهمانان احتمالی برنامه این هفته ورزش خراسان رضوی نام برد و افزود: ما در این برنامه سعی خواهیم کرد نقاط قوت و ضعف این مدل جدید را بررسی کنیم و به عنوان رسانه ملی آخرین پیشنهادات و هشدار‌های لازم را ارائه بدهیم البته قصد ما تصمیم گیری برای این تیم نیست و تنها هدفمان صعود ابومسلم به رقابت‌های لیگ بر‌تر است.

مدیر گروه ورزش خراسان رضوی در خصوص چرایی حضور شهردار مشهد در این برنامه گفت: هفته گذشته شهردار مشهد در نشست مشترک فعالان اقتصادی و متولیان ورزشی در خصوص ۵۰ درصد سهم موثران اقتصادی از باشگاه مسلم رضوی و راهکارهای کمک به ورزش فوتبال استان گفتگو کردند که به همین علت از وی در این برنامه دعوت شده است.

شکری با اشاره به برنامه هفته گذشته ورزش خراسان رضوی اظهارداشت: در برنامه هفته قبل بینندگان با شرکت در نظرسنجی برنامه از مدل تعریف شده مالکیت ابومسلم استقبال کردند که ۷۳ درصد مخاطبان نظرشان در این خصوص مثبت بود.

مدیر گروه ورزش خراسان رضوی با اشاره پیامک‌ها، تماس‌ها و مشارکت علاقمندان ورزش استان در این برنامه تصریح کرد: اولویت قرار دادن خواسته مردم در «ورزش خراسان» از مهم‌ترین اهداف ماست و در برنامه این هفته نیز که علاوه بر پژمان شهردار مشهد، مهندس شافعی از مدیران صنعتی استان و وفایی رئیس هیات مدیره شرکت مسلم رضوی نیز حضور دارند سعی خواهیم کرد به مانند همیشه از نظر مخاطبان برنامه چه از طریق شرکت در نظرسنجی یا ایمیل و پیامک استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز