خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت:

فراخوان انجام عملیات اکتشاف معادن خراسان رضوی به زودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۳

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه تاکنون در کشور 40 میلیارد تن منابع مختلف شناسایی شده است، گفت که از این ذخایر می‎توان 68 نوع ماده معدنی و محصول نهایی برداشت کرد.

ایلنا: معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به معدنی بودن استان خراسان‌رضوی و شناسایی فرصت‌های فراوان در آن، خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان انجام عملیات اکتشاف این معادن انجام می‌شود و امیداوریم با استقبال خوبی که توسط سرمایه‌گزاران بخش خصوصی انجام می‌شود، نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، وجیه الله جعفری صبح امروز در همایش گرامی داشت روز صنعت و معدن در مشهد با بیان اینکه تاکنون در کشور ۴۰ میلیارد تن منابع مختلف شناسایی شده است، اظهارداشت: از این ذخایر می‌‎توان ۶۸ نوع ماده معدنی و محصول نهایی برداشت کرد.

جعفری ادامه داد: هرچند در سال‎های اخیر فشار‎های زیادی از سوی دشمنان برای به زانو در آوردن صنایع و معادن ما وارد شد، اما مردم ما نشان دادند که با مقاومت و همدلی نمی‌‎گذارند سرمایه‎های این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۲۴ خرداد حماسه سیاسی بزرگی را به جهانیان نشان دادند، یادآور شد: امروز هم شما صنعتگران و سرمایه‏گزاران باید با صبر و همدلی و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حماسه دیگری به نام حماسه اقتصادی را به نمایش بگذارید.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر خاص بودن شرایط امروز در عرصه صنعت و معدن، تشریح کرد: با توجه به خاص بودن شرایط، توجه به این بخش هم باید خاص باشد و دولت و سازمان‌ها نسبت به تسهیل هرچه بیشتر در بیشبرد کار صنعتگران بکوشند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه وجود بروکراسی‌های نامناسب و هماهنگ نبودن بعضی بخش‌ها و سازمان‌ها نباید مانع بیشرفت صنایع و معادن کشور شود، تاکید کرد: با توجه ویژه‌ای که در سال‌های اخیر به این بخش شده است، بی‌شک فرصت‌های خوبی برای پیشرفت فراهم است.

وی با تشکر از زحمات بی‌دریغ مسئولین و صاحبان سرمایه در بخش صنعت و معدن گفت: امروز روز مقاومت و جهاد است و شما با سرمایه‌گزاری و کار بر روی پروژه‌ها، بنیان‌گزاران و پایه‌های این انقلاب و حماسه هستید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز