خبرگزاری کار ایران

روحانی در جمع پرشور مردم مشهد؛

گرانی و تورم را مهار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۴

در حوزه مسائل اقتصادی زمینه‌ای فراهم خواهد شد که گرانی و تورم مهار شده و از طرفی کسب و کار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و بانوان نیز فراهم شود.

ایلنا: کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم ما خود راه سعادت و بهشت را می‌دانند و قیم نمی‌خواهند، ما می‌توانیم با اتحاد و انسجام در یک مسیر حرکت کرده و رئیس جمهور منتخب خود را روی کار بیاوریم.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: سلام بر حسین(ع) که اسوه آزادگی بود، سلام بر قمر بنی هاشم و سلام بر علی بن‌موسی‌الرضا(ع) و سلام بر روح پرفتوح امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری و سلام بر دولت سازندگی هاشمی رفسنجانی و سلام بر مرد متین اصلاحات محمد خاتمی.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از عارف برای کناره گیری از انتخابات گفت: از همین جا به عارف عزیز سلام می کنم و از وی برای انجام چنین کار جوانمردانه ای قدردانی می کنم.

روحانی با بیان این که روز ثبت‌نام از یک شعر شاعر خراسانی گفتم" هوا بس ناجوانمردانه سرد است اما در حال حاضر با توجه به حضور شما خراسانی‌های عزیز درخشان و گرم خواهد شد اظهار داشت: من امروز به صراحت اعلام می‌کنم با این خیل عظیم جمعیت بی شک شما خراسانی‌ها نقش عظیمی در خلق حماسه سیاسی خواهید داشت.

وی افزود: دولت من دولت تدبیر و امید بوده و متعلق به همه آحاد جامعه است؛ دولت تدبیر دولت شما جوانان است.

روحانی ادامه داد: اعلام می‌کنم آزادی و سربلندی را به کشور را باز می‌گردانم چراکه می‌دانم این خواسته همه جوانان و آحاد جامعه است.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: روحانی رئیس‌جمهور باشد یا نباشد ملت ایران اجازه نمی‌دهد  بی اخلاقی ها ادامه پیدا کند.

روحانی اظهار داشت: روز ثبت‌نام از شاعری خراسانی سخن گفتم که سروده بود «هوا بس ناجوامردانه سرد است» و می‌دانستم که با خورشید خراسانی‌ها این هوا گرم خواهد شد.

وی با بیان این که شایعات کوچه و بازار در خصوص تعیین رئیس جمهور از قبل دروغ کذب است و نباید باور کرد افزود: این شایعات کوچه و خیابانی را باور نکنید چراکه کذب است و رئیس جمهور را شما مردم تعیین خواهید کرد.

روحانی تصریح کرد: در حوزه مسائل اقتصادی زمینه‌ای فراهم خواهد شد که گرانی و تورم مهار شده و از طرفی کسب و کار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و بانوان نیز فراهم شود.

روحانی در پایان با اشاره به این که پیروز انتخابات مردم خواهد بود خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید به بداخلاقی های سیاسی پایان خواهم داد.

گفتنی است؛ حامیان عارف نیز در این مراسم حضور داشتند و گفته می شود در مراسم انتخاباتی روحانی بیش از 15 هزار نفر شرکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز