خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیرکشور؛

مسئولان حوزه هنری برای مقابله با تبلیغات سینمای هالیوود به پا خیزند

asdasd

مسئولان حوزه هنری کشور وآستان‌قدس‌رضوی برای مقابله با تبلیغات سنگین صهیونیسیم وآمریکا درسینمای هالیوود وظیفه دارند با به‌کارگیری هنرمندان متدین وبا استفاده ازمنابع عظیم اخلاق وعرفان درظرف هنر، بشریت را نجات دهند و تمامی نقشه‌های کفر را درسراسر گیتی نقش برآب کنند.

مشهد - ایلنا: قائم مقام وزیرکشوردراموراجتماعی وفرهنگی گفت: کاروان‌های خادمان حرم رضوی درجشن‌های زیرسایه خورشید می‌تواند بازتاب عملی زندگی امام رضا(ع) دربین مردم ایران و سایر مسلمانان و مردم جهان باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد با بیان این مطلب افزود: عنایت و لطف خاصه حضرت ثامن‌الحجج(ع) مهم‌ترین عامل توفیق برگزارکنندگان این جشن‌ها است بنابراین مدیران فرهنگی آستان‌قدس رضوی باید با دقت و تیزهوشی بیشتری محتویات بسته‌های فرهنگی که دراختیار مردم قرار می‌‌گیرد را انتخاب نمایند.

وی، بابیان این‌که حضرت رضا(ع) توصیه‌های بسیاری درحوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی از قبیل ارتباط افراد خانواده، ازدواج، بلوغ جوانان، تربیت کودک، ضوابط شغلی وکسب روزی حلال و سایر مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند، اظهارداشت: اگر کاروان‌ خدام در این حرکت زیبای فرهنگی در شهرهای مختلف هنگام دیدار با مردم و به‌ خصوص خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسته‌های فرهنگی را که درآن سیره رضوی به قلم نویسندگان و هنرمندان شاخص ومتعهد نوشته شده را توزیع کنند؛ سلامت، سعادت ونشاط زندگی خانواده ایرانی ومتدین را تأمین خواهند کرد.

علیرضا افشار بابیان این‌که ایران اسلامی با مجهز به ابزاراخلاق اسلامی می‌‌تواند پاسخ دندان شکنی به دشمنان درجنگ نرم بدهد، خاطرنشان کرد: دنیای کنونی فارغ از اخلاق انسانی بشریت را به سیاه چال نابودی کشانده بنابراین درحال حاضر فطرت‌های پاک به دنبال راه نجات از این منجلاب هستند.

وی، اذعان داشت: مسئولان حوزه هنری کشور وآستان‌قدس‌رضوی برای مقابله با تبلیغات سنگین صهیونیسیم وآمریکا درسینمای هالیوود وظیفه دارند با به‌کارگیری هنرمندان متدین و با استفاده ازمنابع عظیم اخلاق و عرفان درظرف هنر، بشریت را نجات دهند و تمامی نقشه‌های کفر را درسراسر گیتی نقش برآب کنند.

قائم مقام وزیرکشور در امور فرهنگی با تأکید براین‌که استکبارجهانی برای اهداف شوم خود هزینه می‌کند، اظهارداشت: چنانچه آستان‌قدس‌رضوی برای گسترش جشن‌های زیرسایه خورشید از تشکل‌های مردمی، هیئات مذهبی، مساجد وکانون‌های فرهنگی و انجمن‌ها دعوت به همکاری کند، دامنه‌ این جشن‌ها فراگیرتر وفضای کشور معطر به عطرزندگی حضرت رضا(ع) می‌شود.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز