خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به عملکرد آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۷

در حال حاضر با توجه به اینکه در جنوب غرب مشهد با کمبود مراکز آموزشی روبه رو هستیم نهاد مطالعات توسعه شهری به عنوان مجری طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد موظف به ارائه برنامه ریزی های مناسب و تعریف کاربری های آموزشی برای این مناطق شده است.

مشهد – ایلنا:  رئیس شورای اسلامی شهرمشهد نسبت به عملکرد آموزش و پرورش در بلاتکلیفی برخی کاربری های آموزشی که تبدیل به مسکونی شده اند، انتقاد کرد.

 به گزارش ایلنا از مشهد، عباس شیر محمدی افزود: درحال حاضر برخی کاربری های آموزشی در طرح تفصیلی وجود دارد که به دلیل عدم توجه آموزش و پرورش به مسکونی تغییر کاربری داده شده است و سرنوشت بسیاری از آنها بلا تکلیف مانده که دراین رابطه اآموزش و پرورش  باید از طریق مالکیت مناطق مورد نظر اقدام کند.

 وی با بیان اینکه بسیاری از فضا های آموزشی که درطرح جامع تفصیلی نیز آورده شده امروزه به فضا های مسکونی تبدیل شده است، اظهار کرد: متاسفانه جوابگوی این وضعیت تنها شهرداری است که باید پاسخگو ی مالکان باشد.

این مسول از آموزش و پرورش خواست تا هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف موارد مطروحه و کاربری های آموزشی اقدام کند در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه د رجنوب غرب مشهد با کمبود مراکز آموزشی روبه رو هستیم نهاد مطالعات توسعه شهری به عنوان مجری طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد موظف به ارائه برنامه ریزی های مناسب و تعریف کاربری های آموزشی برای این مناطق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز