خبرگزاری کار ایران

صنعتگران خراسان رضوی از كمبود نقدینگی رنج می برند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۲۶

عمده مشكلاتی كه از سوی صنعتگران در این بازدیدها مطرح شد كمبود نقدینگی،عدم ثبات نرخ بازار ارز، نبود برنامه مدون در واردات و از همه بیشتر ارائه وثیقه برای دریافت تسهیلات بود.

مشهد – ایلنا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه گذاری در شهرك هـا و نواحی صنعتی گفت: شهرك هـا و نواحی صنعتی از بستر و پتانسیل لازم در سرمایه گذاری و كاهش هزینه تولید برخودارند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سلیمانی در جلسه مشترك با مدیران واحدهای صنعتی شهرستان تربت حیدریه نقش تولید و صنعت را در رونق كشور، مثبت ارزیابی كرد و بیان داشت: با شرایط موجود كه كشور در برابر تحریمها قرار گرفته است، حمایت از تولید و صنایع كوچك، راهگشای خوبی برای عدم تأثیر تحریم هاست و تولید كنندگان نیز با رعایت استاندارد، كاهش قیمت تمام شده، افزایش كمی و كیفی كالای تولیدی، می توانند در مقابله با تحریم ها نقش آفرینی كنند.

وی اظهار داشت: عمده مشكلاتی كه از سوی صنعتگران در این بازدیدها مطرح شد كمبود نقدینگی،عدم ثبات نرخ بازار ارز، نبود برنامه مدون در واردات و از همه بیشتر ارائه وثیقه برای دریافت تسهیلات بود.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه این شهرك صنعتی تصریح كرد: شركت شهرك‌های صنعتی توانسته با فضاسازی مناسب محیط با نشاط و كم دغدغه‌ای را برای صنایع این شهرستان ایجاد و آنها را در مسیر تلاش بیشتر و تولید بهتر ترغیب كند.

سلیمانی به مزایای استقرار در شهرك صنعتی شماره 2 تربت حیدریه اشاره و اظهار داشت: این شهرك صنعتی برای شهرستان تربت حیدریه یك امتیاز بسیار ارزشمند است.

وی همجواری با بزرگراه آسیایی،نزدیكی به خطوط ریلی صادراتی یاد كرد كه سرمایه‌گذاران را به این بخش جذب می‌كند.

 وی خاطر نشان كرد: امیدواریم به زودی بسته‌های حمایتی كه برای بهبود حوزه صنعت در نظر گرفته شده سبب برطرف شدن مشكلات در این حوزه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز