خبرگزاری کار ایران

از سوی پالایشگاه گاز شهید هاشمی صورت گرفت؛

درآمد 140 میلیاردی فروش گوگرد در بازارهای داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۶۸

این پالایشگاه سالانه 600 هزار تن گوگرد تولید می کند که این میزان گوگرد از طریق راه آهن و کامیون به بازارهای هدف صادر می شود.

ایلنا – مشهد: مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از کسب درآمد 140 میلیارد تومانی فروش گوگرد این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهندس مسعود حسنی در حاشیه بازدید مدیر ساخت و توسعه راه های استان خراسان رضوی از پالایشگاه خانگیران افزود: این پالایشگاه سالانه 600 هزار تن گوگرد تولید می کند که این میزان گوگرد از طریق راه آهن و کامیون به بازارهای هدف صادر می شود.

وی اظهار کرد: از مجموع گوگرد تولیدی پالایشگاه 400 هزار تن به خارج کشور صادر و 200 هزار تن در صنایع داخل کشور به فروش می رسد.

حسنی با اشاره به این که شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دارای دو هزار پرسنل است تصریح کرد: بخشی از پرسنل در مشهد ساکن هستند که برای رفت و آمد خود از جاده مشهد به سرخس تردد می کنند اما این راه ارتباطی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در پایان از موافقت وزیر نفت و کسب مجوز تحویل دو هزار تن گوگرد رایگان به اداره راه و ترابری جهت اجرای آسفالت گوگردی در قطعات جاده سرخس - مشهد خبر داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز