خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۸

ترویج فرهنگ اسلامی به منظور کاربردی کردن فعالیت‌های سازمان در جامعه و توانمند سازی خانواده‌های نیازمند از جمله اهداف اصلی این همایش است.

ایلنا: همایش علمی پژوهشی «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی» به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این همایش ۲۰ و۲۱ شهریورماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

حبیب الله آسوده افزود: ۴۲۰ مقاله برای ارائه به دبیرخانه همایش ارسال شده که در حال حاضر داوری این مقالات رو به اتمام است.

مسئول دبیرخانه همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی درباره اهداف این همایش نیز اظهار کرد: ترویج فرهنگ اسلامی به منظور کاربردی کردن فعالیت‌های سازمان در جامعه و توانمند سازی خانواده‌های نیازمند از جمله اهداف اصلی این همایش است.

وی تصریح کرد: یک دوره آموزش کاربردی نیز در حاشیه این همایش و با حضور اساتید حوزوی از دانشگاه‌های قم و مشهد، با محوریت مددکاری اسلامی و مشاوره اسلامی برای کار‌شناسان و مدعوین برگزار خواهد شد.

آسوده در پایان گفت: دومین همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی پنج شنبه ۲۱ شهریور ماه، با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز