خبرگزاری کار ایران

نورافشانی پایتخت معنوی ایران در شب ولادت امام رضا علیه السلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۶

جشن امام مهربانی ها ویژه شب میلاد امام رضاعلیه السلام به مدت 2 شب بعد از نماز مغرب و عشا در میدان شهدا برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از نورافشانی آسمان پایتخت معنوی ایران، همزمان با شب میلاد امام‌رضاعلیه السلام در هشت نقطه این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد علی‌اکبر عصارنیا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: نورافشانی شب میلاد امام مهربانی‌ها به‌صورت متمرکز در نقاط پرتردد شهر مانند میدان شهدا، کوهسنگی و بوستان‌های منتخب در ساعت ۲۱ انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌مناسبت دهه کرامت به‌مدت چهار شب در تاریخ‌های چهاردهم، بیست‌ویکم، بیست‌و‌چهارم و بیست‌وپنجم در ۱۳بوستان شهر از جمله کوهسنگی، جشن‌های میلاد ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

عصارنیا اظهار داشت: جشن امام مهربانی‌ها شب میلاد امام رضاعلیه السلام به مدت ۲ شب بعد از نماز مغرب و عشا در میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی درخصوص برنامه‌هایی که برای کودکان تدارک دیده شده است، گفت: برپایی ایستگاه شهر بهشت از ۱۶ شهریور ماه در بوستان ملت از ساعت۱۷ تا ۲۳ و چاپ و توزیع ۱۰هزار نسخه کتاب امین‌ا... و کتاب بهترین همسایه ۲ از برنامه‌های تدارک دیده شده برای کودکان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز