خبرگزاری کار ایران

سلیمانی خبر داد:

ارتقاء بهره‌وری و سطح كیفی واحدهای صنعتی مستقر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۰

هدف از ارائه این خدمات توسط واحد صنایع کوچک ارتقاء بهره وری و سطح کیفی واحدهای صنعتی است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ارائه خدمات نرم افزاری به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سلیمانی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌های صنعتی خدمات نرم افزاری در حوزه صنایع کوچک به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ارائه می‌دهد.

وی افزود: هدف از ارائه این خدمات توسط واحد صنایع کوچک ارتقاء بهره وری و سطح کیفی واحدهای صنعتی است.

سلیمانی اظهار داشت: خدمات معاونت صنایع کوچک شامل برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مهارتی، کارآفرینی و مدیریتی برای مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی جهت ارتقاء سطح علمی واحدهای صنعتی برگزار می‌شود همچنین انجام مطالعات امکان سنجی جهت مطالعه فرصت‌های سرمایه گذاری استان است که در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی و تورهای صنعتی جهت بازدید مدیران و کارکنان واحد‌های صنعتی از توانمندی‌های صنعتی کشور، معرفی واحدهای صنعتی با کسری وثیقه وام به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک جهت تامین کمبود وثیقه از جمله خدمات قابل ارائه شرکت شهرک‌های صنعتی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز