خبرگزاری کار ایران

میزان تخصیص اعتبارات هزینه ای خراسان رضوی 39 درصد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۹

جمشیدی درآمدهای مصوب استانی خراسان رضوی در سال 92 را بالغ بر 14 هزار و 973 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملکرد چهارماهه ی نخست امسال حاکی از تحقق 23.4 درصدی درآمدهای مصوب استان hsj.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی میزان تخصیص اعتبارات هزینه‌ای استان را در پنج ماههٔ نخست سال جاری ۳۹ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا جمشیدی در این باره افزود: تخصیص اعتبارات مصوب حقوق و مزایای مستمر در مدت یاد شده ۴۱ درصد و میزان تخصیص اعتبارات مصوب سایر هزینه‌ها ۳۵ درصد است.

وی درخصوص میزان تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پیوست قانون نیز گفت: با توجه به آخرین ابلاغیهٔ معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، میزان تخصیص اعتبارات یاد شده پنج درصد است.

وی اعتبارات طرح‌های ملی استانی شدهٔ خراسان رضوی در سال ۹۲ را بالغ بر هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با احتساب حذف تعدادی از طرح‌های ملی استانی شده و تغییر آن به عنوان طرح‌های ملی، تخصیص این اعتبارات برابر ۷. ۵ درصد خواهد بود.

جمشیدی درآمدهای مصوب استانی خراسان رضوی در سال ۹۲ را بالغ بر ۱۴ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملکرد چهارماههٔ نخست امسال حاکی از تحقق ۲۳. ۴ درصدی درآمدهای مصوب استان است.

وی با بیان اینکه متوسط رشد درآمدهای استانی در کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد است، اظهار داشت: این میزان برای خراسان رضوی بیش از ۴۵ درصد می‌باشد که وصول آن برای استان تا پایان سال جاری بعید به نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز