خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛

بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۷

با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین، مراسم معارفه مجید بذرافشان به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

ایلنا: با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین، مراسم معارفه مجید بذرافشان به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد. بذرافشان با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به این سمت منصوب شد.

به گزارش ایلنا، رییس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین پیش از این به‌عنوان مسئول اداره پیشوا مشغول خدمت بود.

وی بعد از معارفه و در حضور مهران سرپرست معاونت شهرستان‌های استان تهران گفت: امیدوارم بتوانم با استفاده از پتانسیل‌های موجود منطقه و حمایت‌های اداره کل مربوطه در امر پیشبرد اهداف موثر باشم.

بذرافشان افزود: در گام اول تشکیل اتاق فکر ورزش را در برنامه‌های خود گنجانده‌ام که این امر می‌تواند مسیر راه پیشرفت را هموار سازد.

رییس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: پیشکسوتان و روسای هیات‌های ورزشی باید با رهنمودهای خود زمینه ساز پیشبرد اهداف باشند و باید با برنامه‌های کار‌شناسانه شرایط را برای رسیدن به اوج فراهم آورند.

وی گفت: شهرستان ورامین دارای پتانسیل خوبی در عرصه ورزش است که باید با همکاری همه جانبه مسئولان منطقه و استان، ورامین همچون نگینی در استان و کشور بدرخشد.

در ادامه این مراسم از زحمات محسن حسینی که به مدت ۹ ماه سکاندار ورزش و جوانان ورامین بود تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز