خبرگزاری کار ایران

نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران:

این وعده الهی است که در قدس پایگاه خواهیم زد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۴

جلسه تودیع و معارفه نمایندگی بسیج سپاه ناحیه رباط کریم برگزارشد و در این جلسه سرهنگ زنگنه ضمن خیرمقدم به مسئولین و حاضرین جلسه از تلاشهای نیکنام مسئول نمایندگی تقدیر و برای ثانی آرزوی موفقیت کرد.

ایلنا – رباط کریم: جلسه تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه سپاه رباط کریم برگزار شد.

به گزارش ایلنا سرهنگ زنگنه دراین جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین و حاضرین جلسه، از تلاشهای نیکنام مسئول نمایندگی تقدیر  و  برای ثانی آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: امیدواریم آنچه بر حسب وظیفه برعهده ما است بتوانیم به آن عمل کنیم و به سرانجام برسانیم.

در ادامه نیکنام در مراسم تودیع خود گفت: یک صفا و صمیمیت بین مسئولین شهر بود و همیشه چه بصورت معنوی و چه بصورت مادی کمک حال ما بودند تلاشی هم اگر صورت گرفته با همدلی و همکاری مجموعه بوده و بنده به تنهایی هیچ کاری انجام نداده ام که بخواهم در رابطه با آن صحبت بکنم سرهنگ زنگنه فرمانده سپاه رباط کریم هم یک فرد تلاشگر و متعهد است و مجموعه سپاه رباط کریم با اخلاص با انگیزه و توانمند هستند.

سپس نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران  گفت: کسانی بودند که در طول تاریخ اسلامی به میدان آمدند و از هیچ چیز نترسیدند و باک نداشتند و از کیان، حکومت و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام فخری با بیان اینکه دشمنان بدنبال آن هستند که بگویند نظام برگرفته از ولی فقیه و نظام اسلامی ناکارآمد است اما یک نظام برتر و الگو در تمام دنیا در مقابل استکبار قد علم کرده و آن نظام اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون دو قطب در جهان وجود دارد قطب غرب و آمریکا و قطب ایران اسلامی که خیزش کرده و در دنیا مقابل استکبار ایستادگی می کند و  نظام کشور مان برگرفته از نظام مهدوی، علوی و رضوی است و این وعده الهی است که در قدس پایگاه خواهیم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز