خبرگزاری کار ایران

محمد باقر سعادت در گفتگو با ایلنا:

حرکت مدبرانه هاشمی و خاتمی باعث شد تا ملت شعارهای روحانی را لبیک بگویند

کد خبر : ۸۲۶۲۲

فضای قبل از انتخابات توأم با تردید و دودلی و نگرانی بود./ روحانی با بکارگیری نیروهای توانمند، دولت تدبیر و امید را تشکیل می‌دهد.

ایلنا: حرکت مدبرانه و بسیار عقلایی آقایان هاشمی و خاتمی و مجموعه دلسوزان نظام برای وحدت اصلاح طلبی و اعتدال زمینه‌ای را ایجاد کرد که ملت شریف ما شعارهای جناب آقای دکتر روحانی را برای تشکیل دولت تدبیر و امید بشوند.

محمد باقر سعادت؛ رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ملت بزرگ ایران همواره در تنگنا‌ها و پیچ‌های خطرناکی که دشمنانش برای آن‌ها ترسیم کرده‌اند، به‌خوبی گذشتند و سربلند بیرون آمده‌اند. لذا عزم اکثریت ملت بر ایجاد تغییر و تصویر افق روشنی برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی قرار گرفت. حرکت مدبرانه و بسیار عقلایی آقایان هاشمی و خاتمی و مجموعه دلسوزان نظام برای وحدت اصلاح‌طلبی و اعتدال زمینه‌ای را ایجاد کرد که ملت شریف ما شعارهای جناب آقای دکتر روحانی را برای تشکیل دولت تدبیر و امید بشوند و لبیک گویند و دست بر خلق حماسه عظیم سیاسی بزند.

سعادت خاطر نشان کرد: فضای قبل از انتخابات توأم با تردید و دودلی و نگرانی بود، اما حرکت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و فرمایشات گران‌سنگ ایشان مبنی براینکه من یک رأی دارم و همه باید شرکت کنند، حتی کسانی که با نظام نیز مشکل دارند، برای نشان دادن علاقه خود به کشورشان وارد انتخابات شوند موجب شکل‌گیری این حماسه شد و همه مردم ما را خوشحال کرد. به‌طبع مردم استان نیز همانطور که نشان دادند و در شادی‌های بعد از انتخابات از خود بروز دادند. امید در چهره‌ها موج می‌زند. مردم استان بوشهر نیز در خلق این حماسه بزرگ سهم به‌سزایی داستند و از این پیروزی به‌دست آمده بسیار خوشحال و خرسند هستند.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان بوشهر اظهار امیدواری کرد روحانی با بکارگیری نیروهای توانمند، کارآمد، متخصص و صاحب صلاحیت دولت تدبیر و امید را تشکیل دهد و کارهای بزرگ را به بزرگان بسپارد تا در سایه خردورزی مشکلاتی که برای کشور بوجود آمده است، در یک برنامه منظم کم کم از بین رود و به جای آن پیشرفت در همه زمینه‌ها ایجاد شود.

او تصریح کرد: قطعاً استان بوشهر که قطب اقتصادی کشور در زمینه انرژی (گاز و پتروشیمی و نفت) است، نقش به‌سزایی در رشد و شکوفایی ایران و به تبع آن استان بوشهر ایفا خواهد کرد.

سعادت افزود: میزان مشارکت مردم استان بسیار خوب و بی‌نظیر بود و نشان دهنده اقبال عمومی مردم نسبت به تغییر در فضای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است. اگر بخواهیم میزان درصد حضور مردم شریف استان را اعلام کنیم حدود ۸۳/۷۵% است که میزان درصد آرای مردم به آقای دکتر روحانی حدود ۲۰/۵۲% بود. جا دارد از مردم غیور و فهیم استان به‌خاطر خلق حماسه حضور در انتخابات صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز