خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

۱۷هزار کلاس اولی استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند

همزمان با سراسر کشور ۱۷هزار و ۱۰۰ دانش آموزکلاس اولی در استان بوشهر با به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌ها در مدرسه ابتدایی شهید باهنر بوشهر سال تحصیلی 92-۹۱ را آغاز کردند.

بوشهر - ایلنا: مدیر کل آموزش و  پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تعداد دانش آموزان اول ابتدایی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  به نقل ازاداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  صبح روز  چهارشنبه در آیین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها گفت: تعداد دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی امسال درمقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

خلیل رضایی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شاهد ایجاد نقطه عطفی در عرصه تعلیم و تربیت کشور خواهیم بود، افزود: ۱۳۲ راهکار در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد که تربیت دینی دانش‌آموزان و آشنایی با آموزه‌های قرآنی بخشی از این سند است.

وی عنوان کرد: استقرار نظام آموزشی ۳-۳-۶ از دیگر موارد سند تحول بنیادین در آموزش و پرروش است که امسال برای نخستین‌بار در کشور اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  در  پایان عنوان کرد: درسال تحصیلی جدید ۱۳هزار و۷۳۱  معلم و عوامل فرهنگی، در یکهزار و۹۲۷ مدرسه و هفت هزار و ۹۸۱ کلاس درس به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز