خبرگزاری کار ایران

کنگره انتخاب نماینده خانه کارگر استان بوشهر برگزار خواهد شد

کد خبر : ۴۷۳۹۳

اعضای خانه کارگر استان بوشهر بیش از سه هزار نفر هستند که تمام این افراد در این انتخابات حق رای دارند و می توانند برای انتخاب نماینده خود در کنگره کشوری خانه کارگر که وظیفه انتخاب اعضای هیات اجرایی خانه کارگر کشور را بر عهده دارد، در انتخابات شرکت کنند.

بر اساس اساسنامه خانه کارگر کنگره چهار سالانه استانی خانه کارگر استان بوشهر یک شنبه بیست نهم بهمن ماه در محل اداره کل تامیین اجتماعی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

سید موسی میر جهان مردی دبیر خانه کارگر استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار  ایلنا گفت: بر اساس اساسنامه خانه کارگر کنگره استانی خانه کارگر استان بوشهر یک شنبه بیست نهم بهمن ماه در محل اداره کل تامیین اجتماعی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

دبیر خانه کارگر استان بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: اعضای خانه کارگر استان بوشهر بیش از سه هزار نفر هستند که تمام این افراد در این انتخابات حق رای دارند و می توانند فردا برای انتخاب نماینده خود در کنگره کشوری خانه کارگر که وظیفه انتخاب اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر کشور را بر عهده دارد در انتخابات شرکت کنند.

میر جهان مردی در پایان افزود: شرایط برای انتخاب شوندگان داشتن 5 سال سابقه عضویت در خانه کارگر می باشد و هئیت از تهران بر برگزاری انتخابات نظارت خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز