خبرگزاری کار ایران

افزایش 15 درصدی رضایت‌مندی مردم از پلیس ایلام

کد خبر : ۸۶۵۵۴

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام از افزایش 15درصدی میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد واحدهای انتظامی این استان خبر داد.

ایلنا: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۵درصدی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد واحدهای انتظامی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ «شریف کاکاوند» در این‌باره گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری علاوه بر افزایش تماس‌های مردم با دفتر نظارت همگانی پلیس ایلام میزان رضایتمندی مردم هم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت انتقاد‌ها و شکایت‌های مردم از عملکرد کارکنان پلیس استان ۳۳درصدکاهش یافته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه از سامانه ۱۹۷ به عنوان گوش شنوای خواسته‌های قانونی مردم از پلیس نام برد و گفت: هدف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی این سامانه جهت مشارکت مردم با پلیس است.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس بوده و نیروی انتظامی برای به‌دست آوردن آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی بین مردم و پلیس است و مردم از این طریق می‌توانند به راحتی موضوعات، مسائل و مشکلات خود را بدون رابطه به گوش مسئولان نیروی انتظامی برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز