خبرگزاری کار ایران

تیراندازی برای شادی، مراسم عروسی را در ایلام به هم ریخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۶

تیر اندازی جوانی برای شادی و خوشحالی مراسم عروسی را در شهر ایلام به هم ریخت.

ایلنا: تیراندازی جوانی برای شادی و خوشحالی مراسم عروسی را در شهر ایلام به هم ریخت.

به گزارش ایلنا سرهنگ «شهاب عزیززاده» فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در این باره گفت: شب گذشته در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مود تیراندازی در مراسم عروسی و وحشت مهمانان بلافاصله اکیبی از ماموران کلانتری و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد، که جوانی با استفاده از یک سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در مراسم کرده است که باعث بر هم زدن شادی مردم و وحشت آن‌ها شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: تلاش پلیس برای دستگیری این فرد آغاز شد که پس از دقایقی محل اختفای این جوان شناسایی و به همراه یک قبضه اسلحه شکاری دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری علت این اقدام خود را شادی و خوشحالی در مراسم عروسی عنوان کرده است.

سرهنگ عزیززاده تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند آرامش و آسایش شهروندان و خانواده‌ها را به هر صورت به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: اینگونه اقدامات برخی افراد جوان در مراسم‌ نه تنها باعث شادی مردم نمی‌شود بلکه امکان دارد با یک سهل انگاری مراسم شادی را به عزا تبدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز