خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در استان ایلام برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۴

در مهر ماه امسال جشنواره نظم و امنیت عمومی با هدف گسترش تعامل هدفمند پلیس و رسانه ها توسط معاونت اجتماعی ناجا برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نظم و امنیت عمومی در مهر ماه امسال، گفت: این جشنواره با هدف گسترش تعامل هدفمند پلیس و رسانه‌ها توسط معاونت اجتماعی ناجا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در ایلام “محمدرضا نظری” در این باره گفت: ناجا برای برگزاری این جشنواره برآن است تا با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه زمینه را برای افزایش روز افزون امنیت شهروندان فراهم آورد.

وی گفت: این جشنواره با هدف تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را به نشانی تهران، خیابان آزادی، خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه رشتچی، معاونت اجتماعی ناجا طبقه پنجم، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آدرس اینترنتی www.festival.police.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر طراحی و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

“محمدرضا نظری “از روزنامه نگاران، مدیران، مسئول، نویسندگان، خبرنگاران، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبر استان در بستر اینترنت را برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ 30/3/92 تا تاریخ 20/10/92 به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: این جشنواره در زمینه‌های خبر، مصاحبه، گزارش بوده و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه‌های مکتوب و مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: آثاری در این جشنواره شرکت داده می‌شوند که در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز