خبرگزاری کار ایران

مردم پیروز اصلی صحنه انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۹

مردم آگاه و با بصیرت دهلران در دمای حدود ۵۰ درجه تا آخرین لحظات رأی گیری در صف صندوق های رأی بودند ونقش خود را در خلق حماسه سیاسی به خوبی به نمایش گذاشتند.

ایلنا: بهزاد علیزاده فرماندار دهلران در نشست خبری با خبرنگاران؛ موفقیت بزرگ ملت ایران در برپایی حماسه سیاسی و حضور باشکوه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای ومشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، وی به کارشگنی‌های دشمن برای کم کردن حضور مردم در انتخابات اشاره و افزود: مردم نشان دادند که خوشبختانه علی رغم کارشکنی‌های دشمن پایبند به آرمان‌های مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی هستند و در همه عرصه‌ها حضور حداکثری دارند و درصد مشارکت مردم در این انتخابات نشان دهنده این موضوع است.

فرماندار دهلران اظهار کرد: مردم آگاه و با بصیرت دهلران در دمای حدود ۵۰ درجه تا آخرین لحظات رأی گیری در صف صندوق‌های رأی بودند ونقش خود را در خلق حماسه سیاسی به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از مردم مرزبان، ولایت مدار و شهیدپرور دهلران به خاطر پیروی از منویات رهبر و حضور آگاهانه در انتخابات برای خلق حماسه دیگری در این شهرستان تشکر و قدردانی نمایم.

علیزاده اظهار کرد: از مدیران و مجریان انتخابات در شهرستان دهلران باتوجه به اغنجام وظایف در باب بستر سازی مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر می‌می کنم.

وی افزود: در زمان تبلیغات کاندیدا‌ها و حتی روز رای گیری هیچ تخلف انتخاباتی مشاهده نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز