خبرگزاری کار ایران

50هزار نفر ووشو کار در کشور فعالیت دارند

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۶۲

بر اساس آخرین آمارهای رسمی کشور 50هزار وشوکار سازمان یافته اعم از آقایان و بانوان در کشور فعالیت دارند.

ایلنا - ایلام: رئیس فدراسیون ووشوی کشور گفت: بر اساس آخرین آمار‌های رسمی کشور ۵۰هزار وشو کار سازمان یافته اعم ازآقایان وبانوان در کشور فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا، مهدی علی‌نژاد گفت: از این تعداد ۴۰هزار نفر آقایان و۱۰هزار نفر با نوان هستند.

رئیس فدراسیون ووشوی کشور تصریح کرد: خوشبختانه ووشو امروزدر کشور جایگاه خوبی دارد ودر مسابقات آسیای تنها مدال طلای کشور در ووشو بود.

دکترعلی‌نژاد افزود: از ابتدای سال تا کنون برنامه‌های متعددی برای ووشو داشته‌ایم وتن‌ها برنامه باقی مانده مربوط به لیگ هاست که در هفته پایانی لیگ بر‌تر، لیگ دسته یک، لیگ بانوان وجوانان باقی مانده است.

وی گفت: بعد از مسابقات ووشوی دهلران مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان برای آقایان داریم واز نهم اسفند ماه نیز در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی بانوان در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ووشوی کشور ادامه داد: بعد از برگزاری این مسابقات آماده می‌شویم برای شرکت در اردوی بازی‌های کشورهای اسلامی که هفدهم فروردین سال اینده در تهران است.

علی نژاده خاطر نشان کرد: در استان‌ها وشهرستان‌ها برگزاری مسابقات ووشو بر عهده هیئت‌های ووشو است وبرگزاری آموزش برای مربیان ووشو نیز از دیگر برنامه‌های ما برای تقویت ووشو در استان‌ها وشهرستان هاست.

رئیس فدراسیون ووشوی کشور با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی در شهرستان‌ها گفت: هدف رشد ورونق ووشو در همه استان‌ها وشهرستانهای کشور است که به جدیت پیگیری می‌شود.

وی از کمک ومساعدت مالی به هیئت‌های ووشو در استان‌ها خبرداد وگفت: به لحاظ تجهیزات ووشو در بخش ساندا کمک‌های خوبی به استان‌ها شده است.

علی‌نژاد با اشاره به این دوره از مسابقات در دهلران گفت: سطح مسابقات ونحوه برگزاری دراین شهرستان رضایت بخش است.
این مسوول ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات ساندا در رده سنی نوجوانان مسابقات بین المللی ندارد لذا هدف از این برگزاری پشتوانه سازی برای رده سنی جوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز