خبرگزاری کار ایران

اسناد سجلی سه سردار شهید دهلران رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۶۰

سامانه چاپ شناسنامه در دو سال گذشته در ایلام راه اندازی شده و این كار هم اكنون به صورت دست نویس انجام نمی شود.

ایلنا - ایلام: حیاتی فرماندار ایلام و بازدار مدیر كل جهاد كشاورزی استان به عنوان برادران سرداران شهید علی حیاتی و غلام بازدار حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فرماندار دهلران گفت: شهدا ستارگان درخشان، سرمایه ها و ذخایر انقلاب اسلامی هستند و به بركت خون شهدا نام ایران و اسلام جاودانه شد.

بهزاد علیزاده افزود: رسالت آحاد جامعه پاسداری و حراست از آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهایی است كه شهدا جان خود برای آن فدا كردند.

وی به حماسه نهم دی ماه اشاره كرد و افزود:حماسه نهم دی ماه نشان از ولایت مداری،بصیرت وموقع شناسی ملت ایران است.

علیزاده گفت: فتنه 88نیز با درایت رهبر معظم انقلاب وحضور با بصیرت مردم خنثی وفتنه گران رسوا شدند.

مدیر كل ثبت احوال استان ایلام نیز در این آیین گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از شهیدان از نیازهای امروز جامعه ماست.

علیرضا قبادی ادامه داد: آیین رونمایی از اسناد سجلی سرداران شهید در دهلران هشتمین رونمایی از گنجینه اسناد ثبت احوال استان است كه شامل مشاهیر و مفاخر علمی و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس می شود.

وی افزود: سه سند سجلی شهدا شامل شهید داریوش رضایی نژاد و خردسال ترین بسیجی شهید علی جرایه در آبدانان و شهید امامی در ایوان تاكنون رونمایی شده است.

مدیركل ثبت احوال ایلام بیان كرد: چهارمین رونمایی از سرداران شهید دهلران شامل شهید علی حیاتی، شهید غلام بازدار و روحانی شهید علی مومنی است.

قباری گفت: سامانه چاپ شناسنامه در دو سال گذشته در ایلام راه اندازی شده و این كار هم اكنون به صورت دست نویس انجام نمی شود.

وی همچنین از راه اندازی آرشیو الكترونیكی اسناد سجلی در استان خبر داد و تاكید كرد: بیش از یك میلیون سند تاكنون اسكن و تصویربرداری شده است.

قبادی ایمنی و حفاظت از اسناد و هویت مردم را از مهمترین مزایای اجرای این طرح عنوان كرد.

فرماندار ایلام نیز دراین آئین گفت:امروز نیاز است حماسه ها ورشادتهای شهدا برای نسل جوان بازگو شود

ولی اله حیاتی افزود: امروز جنگ دشمن متوجه اعتقادات و دین ماست كه باید با هوشیاری در مقابل این توطئه ها ایستادگی كنیم و آگاهی نسل جوان از توطئه های دشمنان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حیاتی گفت: نهم دی ماه روز حضور با بصیرت مردم در دفاع از ولایت و انقلاب است و باید ابعاد نقشه فتنه گران در این روز برای مردم بیان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز