خبرگزاری کار ایران

در بخش های سراب میمه و پهله زرین آباد؛

6طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۴

فرماندار دهلران در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: در مجموع برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و تسهیلات کشاورزی هزینه شد.

ایلنا: 6طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در بخش های سراب میمه و پهله زرین آباد به بهره برداری رسید. بهزاد علیزاده «در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: در مجموع برای این پروژه‌های اعتباری بالغ بر ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی وتسهیلات کشاورزی هزینه شد.

به گزارش ایلنا وی گفت: مهم‌ترین این پروژه‌های شامل، بوستان شهرداری وزرین، باسکول ۶۰تنی ومرغ تخم گذاری سنتی در پهله وپرواربندی گوساله ومیدان شهر سراب میمه است.

فرماندار دهلران در آیین بهره برداری از پروژه‌های بخش پهله زرین اباد گفت: برای بوستان زرین وشهرداری ۷۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی وشهرداری، باسکول ۶۰تنی ۵۰۰میلیون ریال وبرای طرح مرغ تخم گذار سنتی ۱۵۰میلیون ریال بکار گرفته شد. علیزاده افزود: برای احداث میدان شهر می‌مه وپروار بندی گوساله ۱۰۰راسی این بخش نیز ۴میلیارد و۴۵۰میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی وتسهیلات کشاورزی استفاده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز