خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی:

آب گلپایگان در وضعیت بحرانی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۸۸

مردم گلپایگان انتظار بسیاری برای رسیدن به مطالبات به حقشان صرف کرده‌اند و انتظار پاسخگویی به نیاز‌هایشان را در اسرع وقت دارند.

ایلنا: نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممنوعیت حفر چاه جدید در این منطقه، اعلام کرد: این قانون دست مسئولان شهرستان را بسته است و باید ستاد مدیریت بحران استان از ابزاری برای صدور مجوز حفر چاه جدید در این منطقه استفاده کند، چرا که آب در گلپایگان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، میرمحمدی در آیین بهره‌برداری از فاز نخست تصفیه‌خانه آب گلپایگان، خدمت‌رسانی و فراهم آوردن زمینه آسایش، رفاه و آرامش در جامعه را وظیفه مسئولان در جامعه دانست و گفت: مردم گلپایگان انتظار بسیاری برای رسیدن به مطالبات به حقشان صرف کرده‌اند و انتظار پاسخگویی به نیاز‌هایشان را در اسرع وقت دارند.

وی با بیان اینکه از کمبود اعتبارات و منابع انسانی در آب و فاضلاب مطلع هستیم، تصریح کرد: با توجه به منابع موجود با انتخاب یک نقطه مشترک، می‌توانیم سیر متوازنی را طی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پدیدار شدن مشکلات کمبود آب و خشکسالی در شهرستان خبر داد و افزود: بخش خصوصی می‌تواند یاریگر دولت در اجرای پروژه‌ها باشد و باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران را در منطقه فراهم کنیم.

وی خواستار اختصاص اعتبارات کافی به بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی شد و اضافه کرد: در صورت تأمین یک میلیارد تومان اعتبار از منابع مالی استانداری پروژه‌های نیمه‌تمام در این بخش به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز