خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

برنامه‌ریزی برای روانسازی ترافیک سنگین در نزدیک افطار ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۹

ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید در ساعات منتهی به افطار به اندازه کافی در سطح شهر وجود داشته باشند بنابراین در مدت باقیمانده تا ماه مبارک رمضان مسئولان اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید تدابیر لازم را برای تحقق این امر مورد توجه ویژه قرار دهند.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ترافیک و راهبندانهای سنگین در بعدازظهر‌ها و نزدیکی افطار در ماه مبارک رمضان گفت: تلاش مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور برای روانسازی ترافیک و تسریع در عبور و مرور مردم در ماه مبارک رمضان ضروری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فتح الله معین خواستار تسریع در عبور و مرور مردم و تامین وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر برای رفت و آمد شهروندان اصفهانی در ایام ماه مبارک رمضان شد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید در ساعات منتهی به افطار به اندازه کافی در سطح شهر وجود داشته باشند بنابراین در مدت باقیمانده تا ماه مبارک رمضان مسئولان اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید تدابیر لازم را برای تحقق این امر مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی همچنین سرویس دهی مطلوب شرکت واحد اتوبوسرانی در زمان برگزاری آیینهای دعا و نیایش و تسریع در جابجایی شهروندان به ویژه در آیینهای منتهی به سحر و تجدید نظر در ساعات کار واحدهای تابعه شهرداری در این ماه را ضروری دانست و تصریح کرد: در صورت امکان و در صورت صلاح دید ساعات کار پارکینگ‌های عمومی سطح شهر در این ایام افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی محلات با عنوان جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان گفتد: نباید به این برنامه‌ها بسنده کرد بلکه باید در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های ورزشی برای بانوان اصفهانی در سالنهای سرپوشیده تدارک ببینند تا بانوان علاقمند بتوانند از فضاهای ورزشی موجود ‌‌نهایت استفاده را ببرند.

معین با تاکید بر لزوم برنامه ریزی اصولی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و نمایشهای طنزگونه در ماه مبارک رمضان جهت ایجاد شادی و نشاط بین شهروندان ادامه داد: برنامه ریزی برای استفاده رایگان مردم از سالنهای ورزشی متعلق به شهرداری در طول ماه مبارک رمضان در ساعات بعد از افطار و استفاده از استخر‌ها در ساعات بین افطار تا سحر برای آقایان و بانوان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز