خبرگزاری کار ایران

تعداد مشترکان برق اصفهان در بخش کشاورزی دو برابر صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۲

از تعداد کل مشترکان انرژی برق در استان اصفهان، ۹۵۱ هزار نفر خانگی، ۲۹ هزار مشترک عادی، ۲۶ هزار نفر کشاورزی، ۱۴ هزار مشترک صنعتی و ۴۱ هزار تجاری هستند.

ایلنا: معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان اصفهان تعداد مشترکان برق در استان اصفهان تا پایان سال گذشته را یک میلیون و ۱۷۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد کل مشترکان انرژی برق، ۹۵۱ هزار نفر خانگی، ۲۹ هزار مشترک عادی، ۲۶ هزار نفر کشاورزی، ۱۴ هزار مشترک صنعتی و ۴۱ هزار مورد تجاری هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شریفی بیشترین مشترکان این شرکت را در شهرستان کاشان با بیش از ۱۵۴ هزار نفر و کمترین را در شهرستان خور و بیابانک با ۱۰ هزار نفر معرفی کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۵ هزار مشترک جدید نیز به جمع استفاده کنندگان از انرژی برق در شبکه توزیع استان اصفهان اضافه شده است.

وی از تعداد کل مشترکان انرژی برق، ۹۵۱ هزار نفر را خانگی، ۲۹ هزار مشترک عادی، ۲۶ هزار نفر کشاورزی، ۱۴ هزار مشترک صنعتی و ۴۱ هزار نفر را تجاری دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی شرکت به روز بودن زمان نصب انشعابات است.

وی از پذیرش ۶۵ هزار و ۵۲۰ مشترک جدید در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مشترکان برق در استان اصفهان تا پایان سال ۹۱ به یک میلیون و ۱۷۲ هزار نفر رسید.

معاون فروش مشترکان شرکت برق استان با اشاره به ارزیابی ادارات کل زیر مجموعه شهرستانی در ۴ شاخص کلی گفت: این شاخص‌ها شامل متوسط زمان واگذاری انشعاب، نسبت انشعاب نصب شده به فروخته شده، متوسط زمان ایجاد سابقه عادی و متوسط ایجاد سابقه دیماندی است که برای بهبود عملکرد کارکنان در این بخش‌ها، سال گذشته ۳۹۰ ساعت آموزش برای کارکنان خدمات مشترکان شهرستان‌ها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز