خبرگزاری کار ایران

حوالی پلیس راه اصفهان- تهران؛

واژگونی خودروی پژو 2 كشته و 4مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۸

بر اساس اعلام كارشناسان تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و در نتیجه خروج از جاده و واژگونی خودرو علت بروز این حادثه عنوان شده است.

ایلنا: براثر حادثه واژگونی یكدستگاه خودروی سواری پژو 405 كه درنخستین ساعات بامداد امروز حوالی پلیس راه اصفهان _ تهران رخ داد دو نفر كشته و چهارنفر مجروح شدند.

 سرهنگ" شاهپور انصاری" سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب  گفت: ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز (جمعه 7تیرماه) ماموران این پلیس از وقوع یك حادثه واژگونی خودروی سواری پژو 405 در گردنه قیر حوالی پلیس راه اصفهان – تهران مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو به نام های حمید تونی و مریم تونی براثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرده و چهار سرنشین دیگر خودرو به شدت مصدوم شده و توسط تیم های پزشكی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

سرهنگ انصاری خاطر نشان كرد: بر اساس اعلام كارشناسان تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و در نتیجه خروج از جاده و واژگونی خودرو علت بروز این حادثه عنوان شده است.

این مقام مسئول با بیان اینكه رانندگی در شب نیازمند توجه و تمركز بالا است گفت: رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با استفاده از سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی به رانندگی بپردازند و از هرگونه عملی كه باعث عدم تمركز و دقت آن ها می شود خودداری كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز