خبرگزاری کار ایران

پس از برق گرفتگی در یک کارگاه صنعتی؛

کارگر 34 ساله به زندگی بازگشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۴

پس از کنترل علائم حیاتی مشخص شد که فرد حادثه دیده دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده است/ این مرد جوان سرانجام پس از ۱۵ دقیقه تلاش مستمر از سوی کارشناسان ۱۱۵ به زندگی دوباره بازگشت و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شد.

ایلنا: مرد ۳۴ ساله‌ای که روز گذشته بر اثر برق گرفتگی دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده بود، با تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی اصفهان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۰ و ۴۷ دقیقه‌ روز دوشنبه سوم تیر ماه جاری در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اصفهان اعلام شد که مردی ۳۴ ساله در کارگاه صنعتی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب شهرک مهدیه مشغول به کار بوده که بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

دکتر غفور راستین با اشاره به اعزام تکنسین‌های یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به سرعت بر بالین مصدوم، افزود: پس از کنترل علائم حیاتی مشخص شد که فرد حادثه دیده دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده است، بنابراین به سرعت عملیات احیا را بر وی انجام گرفت.

به گفته وی این مرد جوان سرانجام پس از ۱۵ دقیقه تلاش مستمر از سوی کارشناسان ۱۱۵ به زندگی دوباره بازگشت و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز