خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

بازدید مردم از نمایشگاه قرآن، فضای معنوی را در جامعه ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۴

نمایشگاه قرآن در اصفهان نسبت به سایر استان‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی است و باید با همت و تلاش همه دست اندرکاران شاهد ارتقای بهتر این نمایشگاه باشیم تا استان اصفهان بتواند در زمینه قرآن فاخر و بالنده شود.

ایلنا: بازدید مردم از نمایشگاه قرآن باعث ایجاد فضای قرآنی در سطح جامعه می‌شود و موجی برای حرکت‌های پیش روی قرآن به وجود خواهد آمد و همچنین افق بلندی پیش روی اصحاب قرآن قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این مطلب در نشست برنامه‌ریزی دهمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان، افزود: برپایی نمایشگاه قرآن کریم همچنین می‌تواند باعث ایجاد هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین فعالان قرانی شود و انسجام بیشتری دربین مجامع قرآنی ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی برپایی 9 نمایشگاه قرآن در اصفهان را کاری بزرگ و ارزشمند دانست و تصریح کرد: نمایشگاه قرآن در اصفهان نسبت به سایر استان‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی است و باید با همت و تلاش همه دست اندرکاران شاهد ارتقای بهتر این نمایشگاه باشیم تا استان اصفهان بتواند درزمیه قرآن فاخر و بالنده شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اداره کل ارشاد استان در بخش‌های مختلف مانند مطبوعات، نشر، هنرهای تجسمی، سینمایی، تئاتر، موسسات قرآنی و فرهنگی و... گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان از این ظرفیت‌ها در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه قرآن کریم بهره‌مند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز