خبرگزاری کار ایران

ایجاد جو خودارزیابی عامل شناخت نقاط ضعف و قوت شده است

برای ایجاد تحول در ادارات، لازم است باور، اعتقاد و انگیزه در مدیران منابع انسانی ایجاد شده و از منابع و اختیارات کافی برای برقراری نظام عملکرد دقیق، بهره‌مند باشند.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان، ایجاد جو خودارزیابی و بهره گیری از تجربیات را نتیجه ارزیابی عملکرد ادارات دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه شنبه در پانزدهمین جشواره شهید رجایی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: تحول اداری یک راهبرد اساسی برای نظام اداری کشور به شمار می‌آید که رویکردی پویا و متحرک دارد.

وی با اشاره به هماهنگی تحول اداری با قانون خدمات کشوری، گفت: قانون خدمات کشوری شامل بخش‌هایی از جمله توسعه دولت الکترونیک، سازماندهی نیروی انسانی، تمرکززدایی، افزایش بهره وری، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، توانمندسازی، آموزش، خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع است که تمام مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی باید خود را با این معیار‌ها بسنجند.

استاندار اصفهان اصفهان را در جایگاه استان بر‌تر در اجرای بسیاری از این ملاک‌ها دانست و اظهار داشت: دستاورد ارزیابی عملکرد اداره‌ها در این جشنواره، بیش از همه شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدید‌ها و فرصت‌ها در نظام اداری خواهد بود و امیدواریم از آن‌ها برای خدمت رسانی بهتر استفاده شود.

همچنین وی ارزیابی عملکرد ادارات را موجب شناسایی کارکنان برجسته و تقدیر از آن‌ها عنوان کرد و گفت: برای ایجاد تحول در ادارات، لازم است باور، اعتقاد و انگیزه در مدیران منابع انسانی ایجاد شده و از منابع و اختیارات کافی برای برقراری نظام عملکرد دقیق، بهره‌مند باشند.

پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با تقدیر از ۳۰۰ نفر از کارکنان و ۵۱ دستگاه برگزیده در سالن همایش مجموعه شهدای ارتش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز