خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان كرد:

برای شكوفایی اقتصاد استان از هیچ تلاشی دریغ نكرده ایم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۷۱

برای رشد و شكوفایی اقتصاد استان از هیچ تلاشی دریغ نكرده ایم و آمارهای ارائه شده حكایت از فعالیت خوب واحد های صنعتی دارد.

اصفهان -ایلنا:محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد صیانت از تولید استان با تكذیب اطلاعات مطرح شده در خصوص وضعیت اقتصادی استان اظهار داشت: این آمار و اطلاعات توهین به همه بخش های صنعتی استان می باشد.

وی با بیان اینكه برای رشد و شكوفایی اقتصاد استان از هیچ تلاشی دریغ نكرده ایم، تصریح كرد: در این خصوص فعالیت های زیادی از سوی مسئولین مربوطه صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، اسماعیلی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی مدیران در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: آمارهای ارائه شده در این جلسه از سوی گمرك، حمل و نقل و اداره گاز حكایت از فعالیت خوب صنعت و واحدهای خدماتی است.

اسماعیلی با بیان اینكه 8500 واحد صنعتی در سطح استان وجود دارد و بالای 97% این واحدها فعال هستند، اظهار داشت: این آمار مبتنی بر اطلاعات دقیق و رصد لحظه ای مدیران است.

وی با بیان گزارشات انتظامی در سطح استان گفت: شبكه ای قوی در این راستا به فعالیت مشغولند و تمام خبرهای استان و حتی دورترین روستاها به صورت لحظه ای به ما گزارش داده می شود.

اسماعیلی با بیان اینكه با تزریق پول به واحد های صنعتی از كاهش اشتغال در این واحدهای جلوگیری كرده‎ایم، یادآور شد: در بسیاری از این واحدها جذب نیروی انسانی نیز صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینكه استان اصفهان با داشتن 8500 واحد صنعتی بعنوان صنعتی ترین استان ایران شناخته شده است گفت: در این استان كمترین مشكل در این خصوص گزارش شده است و با همكاری مدیران امیدواریم كه این مشكلات به حداقل ممكن نیز برسد و شاهد روزهای بهتری برای اقتصاد استان باشیم.                          

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز