خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن های پیروزی انقلاب توسط بسیجیان

کد خبر : ۴۱۸۳۹

برنامه های متنوعی توسط بسیجیان استان اصفهان در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

اصفهان-ایلنا:در حال حاضر نزدیک به هزار پایگاه بسیج زیر نظر ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اصفهان فعالیت میکنند و تمامی این پایگاه  ها در دهه فجر برنامه های متنوعی اجرا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار رضا بخشی  فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان  از جمله برنامه های شاخص به برگزاری یادواره شهدا  در تمامی شهرستانهای اشار ه کرد و یاد آور شد: در کنار این مراسم یادواره شهداء روحانی  را نیز داریم که در اصفهان  با  محوریت شهید عبدالاه میثمی و شهید حبیب الاهی بدر گلزار شهدا و در روز دوازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی نور افشانی، اهداء خون توسط بسیجیان، دیدار با جانبازان، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری جشنواره های ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه هایی  این دهه عنوان کرد و یاد آور شد: اجرا صبحگاه مشترک، برپایی ایستگاه های صلواتی، و نمایشگاه  عکس کودکان از دیگر برنامه ها است.

بخشی در پایان خاطر نشان کرد: همایش حلقه های صالحین در گلستان شهدا نیز یکی دیگر از برنامه های ویژه ای است که توسط بسیجیان این ناحیه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار میشود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز