خبرگزاری کار ایران

وزارت کشور اعلام کرد:

قلب تپنده استانداری اصفهان به اداره كل ارتقاء یافت

کد خبر : ۴۱۶۶۰

براساس ابلاغیه وزارت كشور ادارات روابط عمومی استانداریهای كشور به اداره كل ارتقاء پیدا كرد.

اصفهان-ایلنا:براساس ابلاغیه وزارت كشور ادارات روابط عمومی استانداریهای كشور به اداره كل ارتقاء پیدا كرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی بر اساس نمودار ابلاغی، طی دو حکم مجزا مدیر کل روابط عمومی استانداری و معاون وی را تعیین نمود.

در حکم مدیرکل روابط عمومی آمده است:

جناب آقای غلامرضا قائدیها به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان منصوب می کنیم.

در حکم معاون وی آمده است:

جناب آقای احمدرضا ضیایی نظر به تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب می کنیم.

استاندار اصفهان در این احکام به کار بستن تمام توان و استعداد در اجرای وظایف محوله و دستورالعمل ها و مقررات را خواستار شد.

وی محوریت مهرورزی، خدمت رسانی بی منت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در انجام امور و سیاست های دولت کریمه را از وظایف کلیه مدیران استان دانست.

لازم به ذکر است که در تشکیلات تفصیلی، روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است و با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری بر اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت‌ها و خدمات دستگاه‌های اجرایی در جامعه و استانداری‌ها به عنوان عالی‌ترین نهاد حاکمیتی هر استان، ارتقای تشکیلاتی روابط عمومی موجب پیشرفت و تعالی فعالیت‌ها در این حوزه می‌شود که به نوبه خود خدمت‌رسانی و پویایی بیشتری را برای دستگاه‌های اجرایی به بار می‌آورد.

ارائه مطلوب‌تر و گسترده‌تر خدمات صورت گرفته توسط مدیران، گسترش ارتباطات رسانه‌ای مدیران و ارائه بازخورد واقعی از نیازهای جامعه به تصمیم‌گیران دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین رسالت‌های روابط عمومی‌ها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز