خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد؛

بودجه 106 میلیارد تومانی شهرداری به شورای شهر كاشان تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۰

بودجه 106 میلیارد تومانی سال 92 92 شهرداری در قالب کمیته‌های درآمد، عمران، خدمات شهری، شهرسازی، بودجه جاری و کمیته خارج از شهرستان با حضور 70 مدیر و کارشناس تدوین شده است.

ایلنا - کاشان: بودجه ۱۰۶ میلیارد تومانی سال ۹۲ شهرداری کاشان برای تصویب به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.

شهردار کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: ۷۰ درصد بودجه سال آینده عمرانی و ۳۰ درصد آن متعلق به هزینه‌های جاری است.

«سعید مدرس‌زاده» گفت: بودجه سال ۹۲ شهرداری در قالب کمیته‌های درآمد، عمران، خدمات شهری، شهرسازی، بودجه جاری و کمیته خارج از شهرستان با حضور ۷۰ مدیر و کار‌شناس تدوین شده است.

وی همچنین در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه هزینه‌های بودجه سال جاری، منطبق با واقعیت‌ بوده است گفت: این موضوع نشان می‌دهد که در برنامه‌ریزی بودجه ۹۲ هم واقع‌نگری لحاظ شده است

شهردار کاشان یکی از ویژگی‌های بودجه سال ۹۲ را واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با وجود شرایط اقتصادی دشوار، توجه به صرفه‌جویی در اولویت‌های بودجه‌ای قرار گرفته است و برنامه‌هایی که در بودجه گنجانده شده، ‌ با اولویت بندی انجام شده است.

مدرس‌زاده افزود: علاوه بر واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی، صرفه جویی در مصرف سوخت، رفع مسائل و مشکلات ترافیکی نقاط مختلف شهر، درآمد‌های پایدار، کاهش تصدی‌گری، فناوری اطلاعات از اولویت‌های بودجه سال آینده می‌باشد.

وی رویکرد اصلی بودجه عمرانی را آزاد سازی و حذف مناطق حادثه خیز عنوان کرد و گفت: آسفالت معابر و خیابان‌ها، احداث تقاطع غیر همسطح هم بخشی دیگر از اولویت‌های بودجه سال ۹۲ است.

مدرس‌زاده با اشاره به اینکه مهم‌ترین استراتژی بودجه سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری است، گفت: احداث بلوار فاطمیه (می‌دانگاه آقا) حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) و راه آهن از طریق تامین هزینه محل اوراق مشارکت از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۹۲ شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه مبنای اصلی تدوین بودجه سال ۹۲ شهرداری استفاده از نظرسنجی و نیازسنجی از شهروندان و کار‌شناسان بوده است،گفت: بر اساس اطلاع رسانی‌های انجام شده برای تدوین بودجه به صورت مشارکتی ۱۰۰ نفر از طریق سایت شهرداری، ۳۰ نفر به صورت پیامک و ۲۱ نفر هم به صورت حضوری در تدوین بودجه مشارکت داشتند.

شهردار کاشان در پایان خاطر نشان کرد: سامان دهی وضعیت کالبدی شهر، بهبود عبور و مرور شهری، حفظ و توسعه فضای سبز، توسعه عمران شهری، حفظ بهتر محیط زیست و فرهنگ و نشاط شهروندی از جمله خواسته‌های کار‌شناسان و شهروندان در مباحث نظر سنجی برای تدوین بودجه بوده است که در تنظیم بودجه لحاظ شده است.

شایان ذکر است در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تعدادی از معاونین و مدیران شهرداری و اکثر اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز