خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

نخبگان در کاوشکده علوم و فنون كاشان به «راه روشن» می‌رسند

کد خبر : ۳۹۹۵۸

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری سلسله نشست‌های علمی با عنوان «راه روشن» در کاوشکده علوم و فنون این سازمان خبر داد

ایلنا - كاشان: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری سلسله نشست های علمی با عنوان" راه روشن " در کاوشکده علوم و فنون این سازمان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان، با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در این سلسله نشست­های علمی نخبگان و صاحب‌نظران علمی در راستای ایجاد انگیزه علمی و پژوهشی در دانش­آموزان و تبادل نظر با آنها به بررسی مشکلات و موانع پژوهشی، راهکار­ها و رفع آن می‌پردازند.

به گفته وی، در این نشست بیش از یک­صد نفر از دانش آموزان ممتاز و دارای رتبه­های المپیادهای علمی دانش­آموزی حضور خواهند داشت.

وی، هدف از برگزاری این سلسله نشست­ها را افزایش تبادل علمی میان دانش­آموزان و استادان برجسته علمی، آشنایی با مشاهیر علمی کاشان و ارتقای سطح حضور دانش­آموزان این شهرستان در مسابقات ملی و بین المللی ذکر کرد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در این نشست علمی سید مهدی مجدالاشرافی، معاون اداری مالی شهرداری کاشان و  استادیاری، کارشناس پژوهشی، به ایراد سخن می پردازند.

گفتنی است: نشست علمی "راه روشن" پنجشنبه 5 بهمن ماه در کاوشکده علوم و فنون سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز