خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

مشکلات کشاورزی استان باید به صورت ملی رسیدگی شود

کد خبر : ۳۹۹۲۸

استاندار اصفهان درجلسه کارگروه اقتصادی قرارگاه عدالت که با حضور معاونین و مسوولان مربوطه برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات استان درحوزه های صنعت و کشاورزی پرداخت.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان درجلسه کارگروه اقتصادی قرارگاه عدالت که با حضور معاونین و مسوولان مربوطه برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات استان درحوزه های صنعت و کشاورزی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا ذاکراصفهانی به بررسی مسائل و مشکلات استان در حوزه های صنعت و کشاورزی پرداخت وبا بیان اینکه در روزهای آینده جلسه ای به منظور بررسی موضوعات و مشکلات اقتصادی این استان برگزار خواهد شد گفت: در جلسه آینده پیشنهادات، راهکارها، ضعف ها و محدودیت های اقتصادی به همراه مستندات آن مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه درحوزه اقتصادی با افرادیکه تاثیرات نامطلوبی دربازار ایجاد می کنند برخورد قاطع خواهد شد اضافه کرد: باید دراین حوزه با دقت و تدبیرمناسب وارد شد به طوری که واحدهای تولیدی دچارمشکل نشوند.

استاندار اصفهان با تاکید بر حمایت از تولید و واحدهای تولیدی در سطح استان بمنظور استیفای حقوق مردم و دولت قاطعانه برخورد خواهد شد، واحدهای دریافت کننده تسهیلات را به باز پرداخت بدهی های معوقه خود فراخواند و گفت: اگر احساس شود گیرندگان تسهیلات از آن سواستفاده کرده باشند، با همکاری دادگستری احضار خواهند شد و به موضوع آنها رسیدگی می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز