خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۲ شهرداری کاشان:

جدول گذاری و بلوک فرش خیابانها و معابر کاشان

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از اجرای بیش از سه هزار و 200 متر طول جدول گذاری و سه هزار و 800 متر مربع بلوک فرش خیابانها و معابر این شهر طی پنج ماهه اخیر سال جاری خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از اجرای بیش از سه هزار و 200 متر طول جدول گذاری و سه هزار و 800 متر مربع بلوک فرش خیابانها و معابر این شهر طی پنج ماهه اخیر سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در كاشان، مهدی هوشمندی نژاد اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این میزان جدول گذاری و بلوک فرش معابر و خیابانهای سطح شهر را مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: این اقدام با هدف ارتقای سطح كیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری انجام شده است.

وی، تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان درکوچه ها و خیابان های شهر، ساماندهی و زیباسازی فضای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابانهای شهر را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.

مدیر شهرداری منطقه دو خاطر نشان کرد: چهارراه سلمان، شهرک امیر المومنین، هیات امنا، خیابان کارگر، بلوار خادمی، طاهر آباد، فرهنگسرای مهر و خیابان پیام هفت از جمله مکان های جدول گذاری شده است.

هوشمندی نژاد جدول گذاری معابر و خیابانها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور كار شهرداری قرار دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز