خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش كاشان:

بصیرت بالای مردم باعث شد 9 دی در تاریخ انقلاب باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۹

مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: هوشیاری و بصیرت بالای مردم باعث شد كه نه دی به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی باقی بماند.

ایلنا - كاشان: مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: هوشیاری و بصیرت بالای مردم باعث شد كه نه دی به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی باقی بماند

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان "حسین حنطه ای" در آیین گرامیداشت نه دی در مدرسه راهنمایی دخترانه ابن سینای كاشان افزود: ایام الله روزهایی است كه در آن رو زاتفاق ویژه ای رخ داده است و به اعتبار آیه پنج سوره ابراهیم، باید روزهای خدا را یادآوری كنیم.

وی اظهار داشت: حوادث قبل از نه دی، همه حاكی از بغض دشمنان از اسلام، نظام و امام بود و آنها می خواستند از مقام معظم رهبری انتقام بگیرند.

وی تصریح كرد: خشم دشمنان،از اسلام و روحانیت بود و هدف اصلی آنها، سرنگونی انقلاب بود و تا جایی پیش رفتند كه به مقدسات و حتی عزاداری سیدالشهدا علیه السلام بی احترامی كردند.

وی تاكید كرد: هوشیاری و درك مردم و روشنگری و هدایت رهبر معظم انقلاب باعث شد این روز به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب باقی بماند و توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

به گفته وی، اگر امروز بخواهیم به راه خود ادامه بدهیم و در برابر همه توطئه ها سربلند باشیم باید بصیرت خود را حفظ كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز