خبرگزاری کار ایران

ثبت نام آزمون تخصصی متقاضیان تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۱

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان از ثبت نام هفدهمین آزمون تخصصی حمل و نقل بین المللی کالا در ۲ مرحله پایانی و اصلی در دی ماه خبر داد.

اصفهان-ایلنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان از ثبت نام هفدهمین آزمون تخصصی حمل و نقل بین المللی کالا در ۲ مرحله پایانی و اصلی در دی ماه خبر داد و افزود واجدین شرایط تا ۱۳ دی ماه مهلت دارند برای ثبت نام به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمعانیان با اعلام این خبر گفت: برای شرکت در این آزمون ارائه درخواست کتبی مبنی بر تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی و معرفی مدیر عامل به شرط داشتن ۲۵ سال سن و دارا بودن سابقه کار و اعضای هیات موسس متقاضیان و همچنین یک قطعه عکس ۴*۳ جدید، کپی شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی و عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، اطلاعات کامل مشخصات فردی، آدرس محل سکونت، کدپستی، ایمیل، تلفن تماس را به همراه داشته باشند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خاطر نشان کرد داوطلبانی که دارای سابقه پرداخت حق بیمه در شرکتهای حمل و نقل بین المللی می‌باشند علاوه بر ارائه نامه تامین اجتماعی مبنـــــی بر پرداخت سابقه بیمه در بخش بین المللی بایستی برای تائید سابقه کار مفید اجرایی خود به انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران مراجعه کنند.

وی همچنین اذعان داشت میزان سابقه کار با مدرک تحصیلی دیپلم ۸ سال، فوق دیپلم ۶ سال، لیسانس ۴ سال، فوق لیسانس ۳ سال و دکتری ۲ سال است.

شمعانیان تصریح کرد تاریخ برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت حضور در جلسه متعاقبـــاً اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد منابع آزمون و دستورالعمل برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون متقاضیان در سایت سازمان به آدرس www. rmto. ir موجود است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شمــــاره تلفن هـــــــای ۸۸- ۸۸۸۰۴۳۷۹-۰۲۱ تماس حاصل كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز