خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق در دانشگاه کاشان برگزارشد

پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران با عنوان یادواره "شهید رضایی نژاد" با حضور خانواده این شهید و جمعی از محققان و پژوهشگران مهندسی برق کشور در دانشگاه کاشان آغاز بکار کرد.

ایلنا - كاشان: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران با عنوان یادواره "شهید رضایی نژاد" با حضور خانواده این شهید و جمعی از محققان و پژوهشگران مهندسی برق کشور در دانشگاه کاشان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رییس دانشگاه کاشان در این کنفرانس علمی گفت: تحقق شعار سال «تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی» رهبر معظم انقلاب، مستلزم تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص، دارای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در محیط‌های دانشگاه و ایجاد انگیزه و نشاط علمی برای تولید و كاربردی نمودن علم در بین تمام اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان است.

دکتر عباس کتابی، ارسال حدود یک هزار و 400 مقاله علمی به این کنفرانس را نشانه اهمیت جوانان ما به علم دانست و افزود: برگزاری این کنفرانس های علمی، نقش به سزایی در آشنایی دانشجویان به علوم روز و ترویج علم دارد و می‌تواند محلی برای عرضه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان بوده و باعث ایجاد روحیه اعتماد به نفس و انگیزه مضاعف برای تلاش مثمر و مجاهدت علمی باشد و برای تحقق شعار امسال گامی مؤثر تلقی ‌گردد.

به گفته وی، برگزاری این كنفرانس در شهر كاشان كه مهد تمدن بشری و دارای مفاخر بزرگ علمی ـ ادبی و یكی از قطب‌های بزرگ صنعتی ـ هنری و آموزشی كشور است، می‌تواند باعث آشنایی بیشتر با این خطه پرافتخار میهن اسلامی‌مان باشد.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق، نیز در این کنفرانس به ارسال یک هزار و 382 مقاله به این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در مدت سه روز برگزاری این کنفرانس 346 مقاله به صورت شفاهی و 254 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود.

دکتر علیرضا فرجی، موضوعات مقالات را کنترل، الکترونیک، برق، قدرت، مخابرات، انرژی های نو، مهندسی پزشکی و کامپیوتر برشمرد و اظهار داشت: در مدت برگزاری کنفرانس 10 کارگاه علمی نیز برگزار می شود.

وی، هدایت پژوهش های دانشگاهی در راستای نیازهای صنعت و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ارتباط دانشجویان ممتاز و صاحبان صنایع و کارآفرینان را از اهداف این کنفرانس علمی ذکر کرد.

در این کنفرانس از طرف دانشجویان کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان، با اهداء لوح سپاس از خانواده شهید داریوش رضایی نژاد تجلیل شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز