خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمارستان نقوی کاشان:

با تلاش اورژانس بیمارستان نقوی كاشان جان دختر بچه 11 ساله ای نجات یافت

با تلاش نیروهای اورژانس ترومای این بیمارستان و بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، جان دختر بچه 11 ساله ای نجات یافت.

ایلنا - كاشان: مدیر بیمارستان نقوی کاشان گفت: با تلاش نیروهای اورژانس ترومای این بیمارستان و بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، جان دختر بچه 11 ساله ای نجات یافت.

به گزارش خبرنگارایلنا در كاشان  دکتر حسین یاوری تبار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این دختر بچه به علت پارگی ناحیه زیر بغل با شیشه و قطع شریان آگزیلاری (عروق اصلی خونرسانی دست) با خونریزی شدید و وضعیت نیمه اغماء به اورژانس ترومای بیمارستان نقوی آورده شد.

وی تصریح کرد: دختر بچه با اقدام فوری پرسنل و پزشک اورژانس و انجام کمک های اولیه حیاتی شامل لوله گذاری، قطع خونریزی ناحیه و تزریق خون با وضعیت نرمال به دستور رئیس بیمارستان به بخش جراحی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان انتقال یافت.

وی اذعان داشت: بیمار 11 ساله در بیمارستان شهید بهشتی به مدت سه ساعت تحت عمل جراحی ترمیم ضایعات عروقی قرار گرفت و سپس به بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان انتقال یافت.

وی تاکید کرد: بیمار پس از چند روز بستری در بخش مراقبتهای ویژه هم اکنون به بخش بستری جراحی اطفال انتقال یافته و حال عمومی وی خوب است.

دکتر یاوری تبار توصیه کرد: شهروندان گرامی در مواقع مواجهه با خونریزی خارجی در سطح بدن به هر علت، ابتداء با استفاده از یک پارچه تمیز یا پنبه محل خونریزی را به گونه ای فشار دهند تا خونریزی قطع شود و همزمان با اورژانس 115 تماس یا مجروح را به نزدیکترین مرکز اورژانس بیمارستانی انتقال دهند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز