خبرگزاری کار ایران

استان اصفهان در برخط سازی بارنامه رتبه اول را داراست

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۱

در استان اصفهان تعداد ۴۵۲ شرکت حمل و نقل کالای فعال مشغول به فعالیت می‌باشند که برای تعداد زیادی از این شرکت‌ها امکانات لازم به منظور اجرای سامانه بر خط سازی سیستم صدور بارنامه فراهم شده است.

اصفهان-ایلنا: به منظور اجرای سامانه برخط سازی سیستم صدور بارنامه (ارسال اطلاعات مربوط به حمل بار به مرکز اطلاعات کشور همزمان با صدور بارنامه) جلسه‌ای با حضور مهندس مداح مدیر کــل دفتر فن آوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیر کل، معاون حمل و نقـــل و روسای ادارات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان و رئیس کانون و روســـــای انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالای استان در محل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در ابتدای این جلسه مهندس شمعانیان مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به موقعیت ترانزیتی استان اصفهان و رتبه اول این استان در حمل بار در کشور گفت: در استان اصفهان تعداد ۴۵۲ شرکت حمل و نقل کالای فعال مشغول به فعالیت می‌باشند که برای تعداد زیادی از این شرکت‌ها امکانات لازم به منظور اجرای سامانه بر خط سازی سیستم صدور بارنامه فراهم شده است.

در ادامه علیرضا صفاتاج رئیس اداره حمل و نقل کالای این اداره کل نیز اشاره به برگزاری جلسات متعدد با کانون و تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالای استان کرد و گفت: شرایط و امکانات لازم برای برخط سازی بارنامه در استان اصفهان فراهم شده است و شروع طرح برخط سازی بارنامه‌ها از اول آبانماه صورت گرفته است که طی یک برنامه زمان بندی قرار است از تاریخ ۳۰ آبان ۴۵۲ شرکت حمل و نقل کالا به اینترنت پر سرعت وصل شوند.

در ادامه این نشست مدیر کل دفتر فن آوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بیان مزایا و اهمیت اجرای سامانه برخط سازی سیستم صدور بارنامه کرد و گفت: در ابتدای کار این اجرای این سامانه احتمال وجود اشکالاتی نیز وجود دارد که اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها با هماهنگی کانون حمل و نقل کالای استان نسبت به انعکاس این موارد به مرکز اقدام تا اشکالات احتمالی مرتفع شود.

وی در ادامه از همکاری پلیس راه استان برای پیگیری بارهای بدون بارنامه تقدیر و تشکر کرد و به پاسخ سئوالات کانون و انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالای استان در اجرای نحوه صحیح اجرای این سیستم پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز