خبرگزاری کار ایران

نماینده كاشان در گفتگو با ایلنا:

با تدبیر می توانیم مشكلات گرانی را پشت سربگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۲

با تدبیر و كار كارشناسی می توانیم مشكلات گرانی را پشت سر بگذاریم كما اینكه در مراحل مختلف تحریم طی سالیان گذشته تدبیر كارشناسانه مسئولین كمك كرده تا از بحران های مختلف با موفقیت عبور كنیم.

ایلنا – كاشان: نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدبیر و كار كارشناسی می توانیم مشكلات گرانی را پشت سر بگذاریم كما اینكه در مراحل مختلف تحریم طی سالیان گذشته تدبیر كارشناسانه مسئولین كمك كرده تا از بحرانهای مختلف با موفقیت عبور كنیم.

عباسعلی منصوری در پاسخ سوال خبرنگار ایلنا در كاشان نسبت به نوسانات نرخ ارز و گران شدن مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش ماشینی كاشان و آران و بیدگل و دیگر اجناس مورد نیاز مردم  گفت: با تدبیر مدبرانه مدیران و مسئولین نظام همانند گذشته می توانیم مشكلات موجود را پشت سر بگذاریم.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ  به سوال انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: درحال حاضر زود است كه نسبت به این موضوع اظهار نظری كنیم.

وی تصریح نمود: با پشت سرگذاشتن زمان در ماههای آینده خواهیم توانست صریح تر و صحیح تر راجع به  موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایران  نظر بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز